One Direction i My.. - imaginy

piątek, 21 listopada 2014

Niouis-Zamówiony cz.2

                              Niouis-Zamówiony cz.2
-WCHODZIMY ZA 3...2...1- ktoś krzyknął, czyli że jesteśmy na wizji
-Cześć chłopaki-powiedziałam uśmiechnięta
-CZEŚĆ!-krzyknęli chórem
-A więc zacznijmy od tego, że właśnie wyszedł wasz nowy album "Four", jakieś szczególne odczucia?
-Do tego albumu przykładaliśmy się szczególnie, mieliśmy o wiele większy wkład w tworzenie piosenek, niż przy wcześniejszych albumach-powiedział Liam
-Tak Liam  ma rację,przykładaliśmy się więc myślę że ten album jest lepszy os poprzednich-potwierdził Hazz
-Niedawno wyszedł teledysk do piosenki "Steal my girl" jak pracowało się z tak znaną Hollywod'zką gwiazdą
-To było naprawdę coś-powiedział Zayn-Człowiek z takim doświadczeniem, reżyserował nam teledysk....niezapomniane-Kątem oka zobaczyłam że Lou, i Niall siedzą i tak jakby zamyśleni? patrzą na mnie
-Dobra, a teraz zupełnie inne pytanie-powiedziałam z uśmiechem-A więc wasze fanki ścigają mnie o kilka pytań: Jak poderwalibyście dziewczynę?-zapytałam, chłopcy nie odzywali się tylko patrzyli w swoje buty-Serio chłopcy?-powiedziałam z niedowierzaniem.-Jak poderwalibyście dziewczynę?
-Ale w jakim kontekście? gdzie?-inicjatywę przejął Harry
-Nie wiem, w klubie?-zasugerowałam
-W Ameryce?-dopytywał Hazz.No boże!
-Tak-przytaknęłam
-Nie mogę być w Ameryce w klubie, jestem nie pełnoletni-powiedział z zwycięskim uśmiechem, a reszta wybuchnęła śmiechem, musiałam się powstrzymywać, bo uśmiech szargał moimi ustami
-Oh, zamknij się Harry-skarciłam go, co spotkało się z kolejną salwą śmiechu-Liam?Zayn?Lou? Niall?-oczekiwałam odpowiedzi
-Hmmmm...a jak wygląda?-zapytał Liam.Serio? on mnie dobijają!(ale oczywiście pozytywnie)
-Nie wiem, podchodzisz do niej ponieważ ci się podoba ,okej?-powiedziałam z wielkim bananem na ustach.
-Ma na sobie czarne skórzane spodnie, wysokie buty, dżinsową kurtkę, i koszulę....-WTF? (on mnie opisał)
-Różową?-dopytywałam
-Koszulę-powiedział zamyślony...tak się bawisz?
-Serio? To jakbyś mnie wtedy poderwał?-powiedziałam dla fanu
-Nie mówię o tobie! za młoda jesteś!-powiedział niby "oburzony".Lubię taką atmosferę na wywiadach.Jaką? luźną, gdy ludzie się nie spinają, nie jest sztywo, tylko tak jak tu wszyscy się śmieją
-Nie? oh, zamknij się Liam, już się do ciebie nie odzywam!-powiedziałam "obrażona", przekręcając się lekko na fotelu pokazując w ten sposób że jestem na niego obrażona.Oczywiście teraz reszta już nie wytrzymała tylko wybuchnęła śmiechem
-Najlepszy wywiad na jakim byłem-powiedział Niall, a ja chichotałam z nimi
-Dobra, a teraz wracając do wywiadu, czy nie boicie się o słuch, w końcu fanki piszczą całkiem głośno-powiedziałam. Zadałam jeszcze kilka pytań, na które chłopcy odpowiedzieli (czyt.Zaza, Hazza, Liam) Niall, i Lou nie udzielali się zbytnio w tym wywiadzie, a zamiast tego wpatrywali się we mnie, co swoją drogą było cholernie dekoncentrujące.
-Czasem tak, to jest szalone że tysiące, miliony osób piszczy na twój widok-Powiedział Lou.Przez następną część wywiadu, Lou,i Niall praktycznie wcale nic nie mówili tylko siedzieli i albo na mnie patrzyli albo na swoje buty.
-Mogę ukraść twoje pytania?-zapytał ni stąd ni zowąd Niall
-Pewnie?-podałam mu pytania zastanawiając się po co mu one. Chłopak przeleciał oczami po pytaniach.Po czym odwrócił podkładkę? twarzą do podłogi.
-Jaka jest twoja ulubiona piosenka z naszego nowego albumu?-spojrzałam na album, ale zanim zdążyłam przeczytać i wybrać poczułam że ktoś mi go wyrywa z rąk
-Ej!-jęknęłam
-Nie czytaj! masz powiedzieć twoją ulubioną!-powiedział Lou, z wielkim uśmiechem
-Nie mam jednej!-powiedziałam od razu
-A więc ile?-zapytał Zayn
-Pięć-powiedziałam
-A więc?-pogonił mnie Liam
-Stockholm syndrome, 18, clouds, ready to run, i ostatnia night changes.....nie żeby coś ale ta piosenka jest na prawdę świetna.....-powiedziałam z nieśmiałym uśmiechem
-Doprawdy?-dopytywał Lou
-Tak....nie żeby coś, ale gdy pierwszy raz jej słuchałam to płakałam, na serio ta piosenka jest strasznie idealna-powiedziałam, zapominając że jesteśmy na wizji
-Oj, miło nie wiedziałem że nasza piosenka może kogoś doprowadzić do płaczu-powiedział Niall, nie zrywając naszego kontaktu wzrokowego.Nagle sobie coś przypomniałam
-A więc zobaczmy wasz najnowszy teledysk do "Night changes"-i na moje słowa na wielkiej plazmie został pokazany teledysk.Gdy się pomniejszył, nikt go nie wyłączył i była widoczna strona You tube'a
-Subskrybujesz nas?-zapytał ni stąd ni zowąd Lou
-Co? a tak-powiedziałam
-Jesteś fanką?-zapytał Nialll.O cholercia! skłamać czy nie?
-Ymmmm.....troszeczkę?-powiedziałam, ale zabrzmiało to jak pytanie
-Ale mamy śliczną fankę-powiedział zalotnie hazz. Nagle dostałam znak że wywiad dobiega końca
-Było mi bardzo miło, ale musimy kończyć, dziękuję za wywiad
-My też, do zobaczenia!- i wtedy zeszliśmy z wizji.Od razu doszła do mnie moja asystentka, i zaczęłam organizować, i omawiać ze mną mój harmonogram.Nie macie pojęcia jak bardzo chciałabym pogadać z chłopakami, ale nie mogę.Zauważyłam że chłopcy siedzą i na mnie patrzą, posłałam im szybkie spojrzenie.Po czym poszłam 2 metry dalej i zaczęłam jej coś szybko tłumaczyć.Nagle usłyszałam znajomy krzyk Deana, pewnie zastanawiacie się kto to jest? to mój starszy o 2 lata brat
-Dean!-usłyszałam krzyk James'a..Szybko odwróciłam się w tamtą stronę i ujrzałam uściskających się(po bratersku) Mojego brata i naszego przyjaciela.
-Dean!-krzyknęłam gdy oni się od siebie odsunęli.Chłopak spojrzał na mnie, i rozłożył swoje ramiona, nie przejmując się że wszyscy na mnie patrzą przez mój nagły wybuch, podbiegłam do niego i rzuciłam się mu na szyję.Pewnie zastanawiacie się dlaczego tak reaguję? Ponieważ nie widziałam mojego brata już od prawie 2 lat, a rozmowy na skeypie mi nie wystarczają....
-Tęskniłem-powiedział całując mnie w włosy, zawsze byliśmy naprawdę zgranym rodzeństwem
-Ja bardziej-I to był koniec naszych czułości ponieważ wszyscy się stęsknili za moim bratem....ta wiem, mój brat jest bardzo popularny wśród moich znajomych.Stanęłam w końcu pokoju i patrzyłam na mojego brata.Tak cholernie tęskniłam....
-Twój chłopak?-wzdrygnęłam się na niski głos nad moim uchem
-Nie....brat-powiedziałam-Odwróciłam się w stronę tego głosu i ujrzałam.....

_____________________________________________________
Stylesowa
A więc po pierwsze przepraszam za to że czekałyście tak długo
a po drugie że rozdział jest nudny, i do dupy..... I'm so sorry :(
I już nie przynudzam, tylko pytanko. Widziałyście nowy teledysk do "Night changes"? według mnie boski *_*
                 przynajmniej:          
                                       5 komów= NEXT


8 komentarzy:

  1. TO JEST GENIALNE
    SZYBKO NEXT!!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Wiem z kąt pomysł :) https://www.youtube.com/watch?v=x6nVfGSRBMc trochę przerobione( np. wygląd, wtedy byli tylko Hazza, Niall i Liam i opisywali płytę MM) i efekt świetny! Czekam na następną część
    A co do teledysku, to super, nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji i gdyby Niall się zapalił na pewno bym nie siedziała i czekała co zrobi, a tak wgl, to jak można uciekać z randki z tak wspaniałymi facetami??? No nie wiem...
    Ale jeszcze martwię się o jedno, a mianowicie. W teledysku chłopaki zabierają nas Directioner na randki, a potem, to się kończy, oni tego nie chcą, ale to się kończy... każdy idzie w swoim kierunku i przyszła mi do głowy najgorsza myśl, ale szybko ją sobie wybiłam z głowy..
    Ach, rozpisałam się, jeśli wytrwałaś do końca, to cię podziwiam :) Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, po prostu taką beke miałam z tego wywiadu że nie mogłam się powstrzymać :D i go tu nie wpleść
      Tak, masz zupełną rację co do teledysku
      Wytrwałam do końca, i dziękuję za taki długi i fajny kometarz! thank you so much!!! :*

      Usuń
  3. Genialne!! Szybko pisz kolejną część!! :* <3
    Naat

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha boskie szybko next <333 xxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń