One Direction i My.. - imaginy

czwartek, 19 marca 2015

Dlaczego tak rzadko?!-F.O.O.D

                             Dlaczego tak rzadko?!-F.O.O.D

FOOD: Otóż..... Słoneczka wy moje nie myślcie że nie mam weny,wypaliłam się, czy zawieszam blogi!  nie prawda, po prostu ostatnio nie mam kompletnie czasu, tu szkoła, sprawdzian(4 na tydzień ), kartkówka, pani pyta,obowiązki w domu,teraz jeszcze ten fan book, znajomi, rodzina,  po prostu zawsze do późna wieczorem coś robię rano wcześnie wstaję (bo szkoła) i jestem zmęczona, gdy siadam do laptopa piszę zaledwie kilka zdań i zamykam laptopa bo nie mam siły, a poza tym jak każdy mam znajomych, rodzinę i nie mogę ich ignorować, mam nadzieję że zrozumiecie i nie będziecie mieć pretensji ponieważ napisanie rozdziału to nie 10 min tylko czasem nawet trzy godziny! a poza tym nie mogę zawalać szkoły, życia towarzyskiego dla zaledwie garsteczki osób  nie myślcie że robię wam wyrzuty że jest was  mało, ponieważ cieszę się nawet z jednej osoby której podobają się moje wypociny.Więc mam nadzieję że wraz z świętami powrócę ze starą kondycją i będę pisać w miarę regularnie,może nawet napiszę coś w ten weekend, nie obiecuję.... wiem że piszę rzadko ale obiecuję że to się zmieni jak wszystko ogarnę ponieważ siedzę teraz kiedy powinnam już spać i piszę do was...myślę że w kwietniu wszystko zacznie się prostować ale na razie musicie mi wybaczyć tą rzadkość, i nieregularność... tą samą notkę zobaczycie na pozostałych blogach,już nie zanudzam mam nadzieję że rozumiecie i Bye :**** kocham :****

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły: http://www.przyjaznamilosctodwarozneslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie, rozumiem i nie mam Ci tego za zle ;) :* sama ostatnio nie mam na nic czasu ;/

    OdpowiedzUsuń