One Direction i My.. - imaginy

niedziela, 4 stycznia 2015

Niall ~ I miss you - część 4 /ostatnia

Hejka <3
Macie już ostatnią część Nialla.. <3 Kogo chcecie teraz?
I chciałam znów podziękować dziewczyną które komentują każdy imagin, za te wasze wspaniałe opinie.. Kocham was <3 !!!!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
N: ...Kocham cie.. - powiedział patrząc prosto w moje oczy. Nie poczekał ma moją odpowiedz, czy jakakolwiek reakcje, przeszedł przez bramkę. Stałam jak wmurowana w podłogę, nic nie mogłam zrobić, patrzałam tylko jak odchodzi. Przed samym wejściem do samolotu odwrócił sie do mnie i ze słabym uśmiechem pomachał mi..
Dni leciały z poczatku strasznie wolno, każdego wieczora odtwarzałam sobie w głowie ten pocałunek. Z każdym dniem coraz bardziej zapominałam jak smakują jego usta, i pragnęłam skosztować ich jeszcze raz.. Tęskniłam coraz mocniej, a rozmowy przez telefon czy skype mi nie wystarczały. Niall zawsze na koniec naszej rozmowy mówił mi te dwa słowa. Te które tak bardzo pragne usłyszeć, patrząc mu wtedy w oczy, móc go zaraz po tym pocałować i wtulić sie w jego ciało.
Dzięki temu, że pościeliłam tyle czasu na nauke, mature zdałam bardzo dobrze, skończyłam szkołę ze świetnym wykształceniem.. W te wakacje ma wrócić Niall, dokładnie za tydzień, ma dwa tygodnie wolnego. Jestem coraz bardziej stęskniona jego, jak i szczęśliwa że w końcu bedzie blisko mnie. Podekscytowanie buzowało w moim ciele, pokój wysprzątałam na blysk. Co on ze mna robi?! Ja nienawidze sprzatać! Chyba sie w nim zakochałam, moje serce wariuje gdy go słyszę, a co dopiero jak mówi te pełne miłości słowa.. Ten dłuuugi tydzień minął i stoje właśnie na lotnisku i czekam na niego, no na chłopaków też. Oparłam sie i maskę swojego auta i wyczekiwałam go. Wśród tłumu zauważyłam piątkę przyjaciół ciągnących za sobą walizki. Wpadłam na pomysł i pobawie sie troche. Horan z wielkim uśmiechem podszedł do mnie zostawiając chłopaków, od razu rzucił sie na mnie. Nie odwzajemniłam jego uścisku, radości.. Ale mało brakowało, a zrobiłabym to.
N: Hej, nie cieszysz sie? - zapytał odsuwając sie ode mnie. W jego oczach pojawił sie lekki smutek.
J: Jak minęła podróż? - zmieniłam temat ignorując go. Chłopak zapakował walizkę do auta i wsiedliśmy, odpaliłam samochód i odjechałam do domu. Niall nie odezwał sie podczas drogi, a na moją twarz co chwile wkradał sie uśmiech. Zaparkowałam przed moim domem i wysiedliśmy, blondyn zostawił walizkę w bagażniku i podążył za mną do drzwi. Wpuściłam go i gdy tylko zamknęłam je z powrotem, podeszłam do niego. Irlandczyk był zdezorientowany i nie wiedział co chce zrobić. Wspięłam sie na palce i musnęłam jego cudowne wargi, całowaliśmy sie powoli, jakby czas nie miał znaczenia. Nialla dłonie znalazły sie na mojej talii, a ja swoje ułożyłam na jego policzkach. Szliśmy, nie przerywając pocałunku, do salonu. Oderwałam sie jednak od niego, spojrzałam w jego świecące tęczówki.
J: Nawet nie masz pojęcia jak bardzo sie cieszę.. Jak bardzo tęskniłam.. Jak bardzo..
N: Ja ciebie kocham o wiele mocniej.. - przerwał mi z uroczym uśmiechem, znów złączył nasze wargi. Tym razem pocałunek był bardziej agresywny i pełny namiętności..
Niall został u mnie na noc, to była najwspanialsza noc jaką przeżyłam w życiu. Horan co chwile szeptał mi do ucha jak bardzo mnie kocha.. Że nie wyobraża sobie życia beze mnie..
J: Niall, chodź na obiad..! - krzyknęłam po niego i od razu poczułam jego dłonie na swoim ciele. Niemal podskoczyłam z przerażenia. 
N: Nie musisz tak krzyczeć skarbie.. - mruknął zmysłowo, odwróciłam sie do niego.
J: Chcesz żebym dostała zawału? Nie musiałeś mnie straszyć.. - blondyn zachichotał.
N: Kto źle broi ten sie boi..
J: Przecież ja jestem grzeczna.. - postawiłam obiad na stół.
N: Już zapomniałaś jaka byłaś niegrzeczna? Mam ci przypomnieć? - uniósł w górę brew.
J: A prosze cie bardzo. - powiedziałam odważnie
N: Dobrze.. To na przykład wczoraj, albo dzisiaj w nocy.. Jeszcze przypominać? Może kocie ze szczegółami chcesz? - śmiał sie. Pokazałam mu jezyk i wepchnęłam sobie do buzi kęs kotleta. Niall podczas całego obiadu chichotał, co sprawiało że ja zaczynałam się śmiać. Przenieśliśmy sie do salonu i rozsiedliśmy sie na kanapie, bawiłam nie Horana włosami. Pragnęłam by był już ze mna do końca życia. - (T.i.)?- zapytał poważniej i spojrzał na mnie.
J: Hmm?
N: Kocham cie.. - jeszcze tak poważnego i szczerego go nie widziałam. Zbliżyłam sie do niego i połączyłam nasze wargi.
J: Nie zostawisz mnie? - spytałam ciszej.
N: Nigdy w życiu. - jego głos był przepełniony pewnością.
J: Umierałam z tęsknoty za tobą..
N: Pojedziesz ze mną? Spędzisz resztę trasy ze mną i chłopakami? - zapytał błagalnie.
J: A chcesz mnie tam?
N: Niczego innego bardziej w tej chwili nie pragnę!
J: Dobrze.. - znów mogłam smakować jego ciepłych ust. Niall przewrócił nas tak że leżałam pod nim, uśmiechałam sie przez pocałunek, a dłonie włożyłam w jego włosy. - A nie na tą chwile, to czego pragniesz? - przerwałam naszą namiętność.
N: Ciebie.. mieć do końca życia.. - wyznał
J: To dobrze, bo nie oddam cie nikomu. - zaśmiałam sie i wtuliłam w Horana. Najwspanialszą rzeczą na świecie, to przyjaźnić sie z miłością swojego życia. Wiem że nigdy mnie nie zrani i zawsze będę mogła ma nim polegać. Niall jest najlepszym co mnie w życiu spotkało! I nigdy to sie nie zmieni!
The End! <3

Pamiętajcie napisać mi z kim chcecie kolejny post <3
8 komów i dodam !!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!!!!





Naat
 

10 komentarzy:

  1. *-* kocham
    Następny może z Liamem?
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole *-* Ale cudo *-* Napisz kolejny imagin znowu z Horanem, proszę Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, po takim dłuższym przyjrzeniu się, zauważyłam, że najlepiej idą Ci imaginy z Horanem, więc może rzeczywiście napisz kolejny z Nim ;)
    Sorki za taką zmianę decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Asia, to zapewne dlatego, że Horan to mój mężus i kocham go najbardziej.. <3<3
      Naat

      Usuń
  4. I boze cudowny *-* Horan taki slodziak <3 My Ciebie tez kochamy <3 Moze z Zaynem lub Liamem? Albo polaczony *-* czekam na nn, czyli jak bd 8 komentarzy pamietajcie osoby czytajace to ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochmm a niall hee ❤❤❤ next wlasnie z NIM! ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! ♡♥ następny może z Zayn ' em albo z Liam ' em! :*

    OdpowiedzUsuń