One Direction i My.. - imaginy

sobota, 13 grudnia 2014

ROK BLOGA!!!!




A więc mój blog ma już rok !! <3 
Jestem bardzo szczęśliwa, że udaje mi sie go prowadzić i dalej chcecie go czytać.. <3
Pamiętam, że zakładając go nie myślałam, że rok wytrzymam.. !
Mam nadzieje, ze dalej będzie wena i będzie więcej czytelników, komentarzy, postów.. :D
Jedyne co mogę wam powiedzieć to, to że was UWIELBIAM!!!




Podsumowanie.. !!


- Łącznie postów jest: 327
w tym: 
- imaginy z Niall'em ;3 - 82,
- imaginy z Harry'm ;3 - 57,
- imaginy z Zayn'em ;3 - 57,
- imaginy z Louis'em ;3 - 42,
- imaginy z Liam'em ;3 - 36,
 ...
- imaginy z Zayn'em i Nialle'm :) - 16,
- imaginy z Zayn'em i Harry'm :) - 7,
- imaginy z Niall'em i Harry'm :) - 6,
- imaginy z Louis'em i Harry'm :) - 4.
...
Inne: 14 postów :P
Nominacje do Libster Award <3 - 3!

~ ~ ~ ~
Wasze komentarze: 753 :D
Wyświetlenia:  40 854 :D




Administratorka: Naat <3
Autorki: Directioner_Forever <3
               Stylesowa <3

5 komentarzy:

  1. <3 dużego tego :* a ja ci dziękuje że znajdowałaś czas na pisanie i tym samym doprowadzałaś na do szaleństwa kiedy czekaliśmy na kolejne części imaginów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o matulu! Nowe tło, nowe zdjęcie, nowe kolory... dobre zmiany ;)
    nam nadzieję, że jeszcze dłuuuuuugo będzie ten blog, bo wchodzę na niego tylko kiedy mam wolną chwilę, a niektóre imaginy, to czytam nawet po dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski nowy wygląd ! <3 KOCHAM TEGO BLOGA I MA BYC ON JESZCZE DLUGO DLUGOOO <333 XX

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju :3 ja przeczytalam tak duzo imaginow na tej stronie ? Wow ;o przeczytalam wszystkie i super piszecie mam nadzieje ze ten blog wytrzyma jeszcze dlugie, dlugie lata oraz ze nie stracicie weny na dalsze pisanie tak wspanialych imaginow *-* I nowy wyglad : wow, super :3 Wszystkiego Najlepszego !! :*

    OdpowiedzUsuń