One Direction i My.. - imaginy

niedziela, 7 grudnia 2014

Liam cz.2

                                                                         Liam cz.2
Wraz z zakończeniem piosenki moja przyjaciółka zaczęła krzyczeć że wygram to i że już za późno bo ona to wysłała.Cholera....
*8 dni później
Za pół godziny będzie audycja na żywo podczas której będzie ogłoszone kto przechodzi do kolejnego etapu.Moja przyjaciółka była tak nerwowa że zaczęła chodzić w jedną i drugą stronę pokoju.Włączyłam stronę i nagle na ekranie zaczęły pojawiać się liczby 1...2...3...4...5. I na wyświetlaczu pojawił się widok studia z jury za biurkiem , widowniom za nimi i ekranem przed nimi. Studio prezentowało się całkiem przytulnie.Prowadzącym okazał się Maciek Musiał.Boże, ten konkurs jest naprawdę na światową skalę.Z tego co słyszałam będzie można go oglądać na każdym kontynencie z napisami.LOL, po kilku minutach wprowadzenia jurorzy zaczęli pokazywać swoich faworytów.Gdy Natalia, i Grzegorz  pokazali swoich ulubieńców, zrobili przerwę na reklamę.Patologia, po co przerwa do kurwy nędzy?! Jako że przerwa miała trwać 15 minut.
-Vanessa, ja zaraz wracam idę do Klaudii-nie czekając na jej odpowiedź opuściłam pomieszczenie.Już wam wyjaśniam Klaudia jest jedną z opiekunek w naszym domu dziecka .Tsa.... Gdy miałam 10 lat moi rodzice ludzie którzy dawali mi dach nad głową zdecydowali że jestem dla nich wielkim ciężarem i te 10 lat i tak było za dużo, w ten o sposób znalazłam się tu.Nie tęsknię za nimi....tęsknię za tym uczuciem że gdy wracasz ze szkoły myślisz sobie że w domu  czeka na ciebie uśmiechnięta mama z ciepłym obiadem, a tym czasem czeka na mnie Klaudia z 59 innymi dzieciakami.Jeśli można tak to ująć to nie mam na co narzekać ponieważ w naszym domu dziecka jest nas 60, 5 opiekunek/kucharek/sprzątaczek i kilku sponsorów którzy co miesiąc wpłacają na konto domu dziecka całkiem pokaźne sumy.Opiekunki nie mają więcej jak 40 lat więc utrzymuję z nimi całkiem dobre relacje, ale moją ulubioną jest zdecydowanie Klaudia, traktuję ją jak ciocię ,jako że jestem najstarszym członkiem domu dziecka często pomagam im pilnować młodszych, nosić jedzenie, sprzątać, oczywiście upieram się że nie potrzebuję za to pieniędzy, ale Klaudii nikt nie przekona, dzięki temu co miesiąc nazbiera się od 200-400 złotych na moje potrzeby.Pewnie zastanawiacie się czy Vanessa jest w domu dziecka? Nie, ma tyle samo lat co ja czyli 16 ale farciara ma  normalną kochającą (bogatą) rodzinę.Traktujemy się jak siostry tyle że od innej matki.Wracając weszłam do pokoju zabaw gdzie Klaudia pomagała odrobić pracę domową małym dzieciom.
-Cześć, Klaudia!-powiedziałam.Ona odwróciła się w moją stronę i uśmiechnęła ciepło
-No hejka, i jak tam konkurs?!-zapytała ciekawa
-Nie dostanę się! mój głos jest mniej niż przeciętnie fałszujący, a z tego co pokazywali to jest wielka konkurencja...-powiedziałam zrezygnowana.....wiem naiwna ja miała nadzieję że może jednak....ale cóż
-Nie prawda masz piękny głos...-nie mogła dokończyć wypowiedzi ponieważ moja przyjaciółka zaczęła wołać
-(T.I), zaczyna się!!!-Posłałam mojej cioci smutny uśmiech i powolnym krokiem ruszyłam na piętro, jakoś nie bardzo chce mi się oglądać moją przegraną .
-Tsa, kto teraz?-Zapytałam siadając na łóżku obok niej
-Ewelina-powiedziała zapatrzona w ekran, po wymienieniu 9 osób zrobiła coś co mnie bardzo zdziwiło.
"I teraz na sam koniec zostawiliśmy wisienkę na  torcie, wszyscy jurorzy chcieli ją w seojej dziesiątce, ale tylko jedna osoba ją mogła wybrać. Ta dziewczyna była najwyżej oceniana przez widzów, mam nadzieję że docenicie, jej barwę, emocjonalność, talent, łatwość śpiewania, oraz skromność, ponieważ nie odsłoniła całej swojej twarzy, tylko usta i talię. Jednym słowem wspaniała osoba, jestem pewna że dojdzie do finału...a może i nawet wygra ten konkurs"
Wraz z zakończeniem jej przemowy na ekranie pojawiłam się ja....Kurwamaćkurwamaćkurwamać.Nie wierzę, z podekscytowania zaczęłyśmy skakać po łóżku.Zaniepokojona Klaudia wkroczyła do mojego pokoju.Nie trzeba było długo czekać aż ona zrozumiała dlaczego to robimy, i dołączyła do nas.
BOŻE
DOSTAŁAM 
SIĘ
KURWAMAĆ
jestem tak szczęśliwa jej słowami, i moim małym zwycięstwem że łzy szczęścia ściekły po moich policzkach, no bo kurwa.....
Następnego dnia Vanessa zmusiła mnie do nagrania...no kurr czemu już dziś?? mam jeszcze 4 dniii! jestem tak rozemocjonowana że na pewno z fałszuję. Oczywiście na tym nagraniu mimo wszystko  chciałam mieć tak samą widoczność jak na poprzednim, czyli od ust do pasa. Vanessa włączyła melodię, a ja zaczęłam śpiewać 
And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
'Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's meant to be broken
I just want you to know who I am

_____________________________________________________________________________________
Stylesowa
Dziękuję bardzo za tyle komentarzy :* ....jestem z Liam'em tak szybko ponieważ mam nadzwyczajną wenę, i już zaczęłam pisać cz.3 
Tak z innej beczki widzieliście występ Adriana Makar?! ja płakałam :( bardzo się cieszę że on wygrał :)
A i mam prośbę czy zna ktoś jakiś fajny cytat na nieśmiertelnik, najlepiej po angielsku, jeśli tak to piszcie w komach będę bardzo wdzięczna.BYE

3 komentarze:

  1. Boskie dawaj szybko!!! Dobrze ze masz 'nadzwyczajna' wene mam nadzieje ze nie bedziemy dlugo czekac na next!

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o czyli mam rozumieć że next już dzisiaj?? (OBY,BŁADAM CIĘ!)

    OdpowiedzUsuń