One Direction i My.. - imaginy

niedziela, 8 grudnia 2019

Puk puk!


Witajcie kochani! :) 
Z tej strony wasza maleńka..
z powodu chęci wznowienia (przynajmniej na grudzień) bloga sprawdzam obecność. 
Bo po co pisać jeśli się nie ma dla kogo? >.<
Mam świetny pomysł na maraton do świąt, ale wy musicie mi pomóc i zagłosować w komentarzach z kim ma się odbyć ten maraton ^^ 
Zróbmy może minimum głosów..
Jeśli będzie 10 komentarzy to jestem gotowa wznowić pisanie na blogu i generalnie w planach mam również jeśli się to uda dokończyć wszystkie niedokończone mojego autorstwa imaginy, ale tak jak mówię, muszę wiedzieć, że ktoś jeszcze tu zagląda ^^ 
Pozdrawiam cieplutko!
#Maleńka

11 komentarzy:

  1. Zaglądam cały czas czekając na kontynuacje zaczętych imaginów ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czeekam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak idą postępy w sprawie imaginów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na kolejne imaginy <3
    A jeśli potrzebowałabyś pomocy chętnie mogę ci jej udzielić ^_^
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam ^^
    A ponieważ brakuje mi aktywnych blogów o takiej tematyce sama postanowiłam założyć bloga i pisać na nim swoje imaginy. Jeśli byłby ktoś zainteresowany, zapraszam :https://pomyslowejednokierunkowe.blogspot.com

    Niemniej będę tu regularnie zaglądać i sprawdzać, czy coś się dzieje, bo naprawdę podobają mi się wasze imaginy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres bloga został zmieniony na: https://imaginy-onedirection-vixen.blogspot.com ;)

      Usuń