One Direction i My.. - imaginy

piątek, 26 grudnia 2014

Niall~My little angel cz.2

                                             Niall~My little angel cz.2
Dedykuję wszystkim którzy komentują, nie będę wymieniać, ale dziękuję wam wszystkim za tak dużą aktywność, i w ogóle, taka motywacja, że dzisiaj od obiadu siedzę i piszę :* kocham was <3
pogrubiony druk  oznacza telepatyczną rozmowę Archanioła i (T.I)
_______________________________________________
-To dobrze, bo potrzebuję cię aniele- z tymi słowami odwrócił się do mnie twarzą.Spojrzałam przerażona w jego szukające pomocy tęczówki.On nie spał...
Obudziłam się cała spocona.To był tylko sen...uffff rozejrzałam się dookoła i zobaczyłam że siedzę w pokoju Nialla na krześle i nad nim czuwam.Jakie szczęście że to był tylko sen ponieważ szczerze? nie wiem co by było gdyby Niall chciał abym się ujawniła....ale zaraz, zaraz przecież anioły nie mają snów...chyba że...
-Archaniele dlaczego ja miałam sen, przecież anioły śpią ale nie mają snów!
-To prawda, ale zdarzają się wyjątki...
-Tak jakby sny prorocze?
-Nie do końca, sny aniołów to najczęściej tak jakby uświadomienie naprawdę, naprawdę ważnych spraw, i nie powinno się takich snów puszczać w zapomnienie...
-A te sny są prawdziwe...to znaczy czy to co oni mówią w snach lub co się tam wydarza może się wydarzyć w rzeczywistości?
-Huh, nie wiem jakby ci to powiedzieć, sny to tak jakby przesłanie...jeśli sen jest o lub z podopiecznym to znaczy że on tak jakby próbuje nie świadomie ci coś powiedzieć, ostrzec, nie umiem tego wyjaśnić ponieważ to naprawdę ciężkie i  rzadkie 1 na 1000 aniołów miewa w całym swoim życiu jakiekolwiek sny....
-Czyli ja jestem inna czy mój podopieczny?
-Twój los, twoje przeznaczenie...
-Mam inną przyszłość? inną niż inne anioły? jaką?
-Nie wiem jaką, ale najczęściej aniołom które mają sny los sprawia niespodzianki te miłe lub te mniej miłe...
-A z tym mieszkaniem to prawda?
-Tak
-A z tym co Niall mówił? i z tym ujawnieniem
-Nie wiem, naprawdę jedyną osobą która może wiedzieć jesteś ty...ale przekonasz się o tym dopiero z czasem
-Cóż...nic więcej już mi nie powiesz?
-Bystra dziewczynka.Muszę lecieć, obowiązki wzywają, pa 
-Paaa- przeciągnęłam końcówkę.No nic trzeba się tego dowiedzieć.Poszłam do mojego mieszkania wzięłam portfel  i ruszyłam na zakupy, no bo w końcu muszę jakoś wyglądać... po drodze wstąpiłam jeszcze do fryzjera i kosmetyczki.Właśnie zbliżałam się  do bloku załadowana wieloma torbami.zauważyłam opierającego się o ścianę wejścia Nialla, i o mój boże on wyglądał tak dobrze....chłopak chyba usłyszał że ktoś idzie bo podniósł głowę i spojrzał na mnie, a później znów spojrzał z opóźnionym refleksem.Patrzyliśmy sobie w oczy aż do momentu gdy go przerwałam stojąc obok niego i otwierając drzwi.Chłopak bezczelnie obczajał mnie wzrokiem
-Nowa?-zaskoczył mnie tym pytaniem, nie powiem że nie
-Yeah-powiedziałam 
-Niedostępna?-co?
-Yeah-mruknęłam, głupie pytanie?głupia odpowiedź
-Znasz jakieś inne słowa niż 'yeah'?-zapytał ciągle oschle
-Yeah-powiedziałam i spojrzałam mu w oczy, w których tańczyły iskierki rozbawienia
-Głupia-powiedział rozbawiony kręcąc z politowaniem głową
-Pedał-powiedziałam i zobaczyłam że jego tęczówki nagle się rozszerzają.Posłałam mu spojrzenie typu 'Ej czego? sam zacząłeś!"
-Oj uwierz że nie-powiedział a jego ustami szargał szeroki uśmiech
-Coś o tym wiem-powiedziałam udając zdegustowaną
-Oh, doprawdy,  ponoć jesteś nowa-powiedział z przymrużonymi oczami
-Uwierz plotki szybko się rozchodzą-powiedziałam
-Wiem-mruknął jakby go to bolało? ale że co?
-No cóż, muszę już iść, narka Horan-powiedziałam i otworzyłam sobie drzwi
-Do zobaczenia..właśnie jak ty się nazywasz?-krzyknął za mną, gdy wchodziłam już na schody
-(T.I)-odkrzyknęłam i weszłam do mojego mieszkania.Wypakowałam zakupy i wywaliłam się na kanapę włączając plazmę, muszę przyznać postarali się z tym mieszkaniem.Nawet nie wiem kiedy zasnęłam.Rano obudziły mnie krzyki wyszłam na korytarz i to co tam zastałam wywołało u mnie kompletnie różne emocje....sama nie wiem czy powinnam była śmiać się czy współczuć...

_________________________________________________________
Stylesowa
a więc wiem że chcecie mnie teraz zabić za to że to był tylko sen no ale musiałam :D a teraz akcja z Horanem się rozkręca....nie zanudzam już i mam takie małe pytanko  z kim teraz zacząć pisać(wiem że nie skończyłam Niouisa, postaram się w najbliższych dniach, ale nie obiecuję) myślę że to będzie 1-2 imaginy, chyba że wam się spodoba to wtedy może trochę wydłużę :D
Dla tych co jeszcze nie wiedzą Mój nowy blog chapter 1 pojawi się do niedzieli a prolog już jest <3

                                          10 KOMENTARZY=NEXT
                      wiem że to dużo, ale pod ostatnim Niallem było 11 więc myślę że dacie radę :*




8 komentarzy:

  1. Ty ZAWSZE przerywasz w najmniej odpowiednim momencie!
    Ale PO RAZ KOLEJNY Ci wybaczam i czekam na next.
    Nastepny może z Louisem lub Harrym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bozreeeeeeeeee szybko next i moze z liamem dawno nie bylo ❤❤❤❤❤❤❤ ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć........brakuje mi słów żeby to opisać........BŁAGAM NA KOLANACH NEXT BŁAGAM ( I życze weny :* )

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba masz rację , żeby Cię zabić . Ja już taka wkręcona a tu tylko sen . Next

    OdpowiedzUsuń