One Direction i My.. - imaginy

sobota, 6 grudnia 2014

Liam cz.1

                                                Liam cz.1
-(T.I) musisz wziąć udział w tym konkursie to wielka szansa dla ciebie-Panikowała moja przyjaciółka.Już wam wyjaśniam.Chodzi o to że One Direction zorganizowało konkurs na najlepszy cover.Nagrodą jest zaśpiewanie 6 piosenek z 1D na ich koncercie w Londynie+ Bilet  Polska-Londyn.Ponieważ 1D nie miało, i jak na ten moment nie będzie mieć koncertu w Polsce radio Eska zorganizowało konkurs na "Najlepszy głos polski-The voice of Poland".Konkurs składa się z 5 etapów:
1. Do 05.09.14 można wysyłać nagrania swojego coveru dowolnej piosenki ( nagranie ma trwać do 2 minut)
2. Do 12.09.14 każdy z  jury( w którego skład wchodzą: Ewelina Lisowska, Kamil Bednarek, Natalia Szroeder, Grzegorz Hyży)  wypierze 10 osób które automatycznie przechodzą do kolejnego etapu.Publiczność również może głosować i 10 osób które będą miały najwięcej głosów widzów również przechodzą do kolejnego etapu.
3.Do 16.09.14 (trzeba nagrać nowy cover obojętne jaki ) a 18.09.14 Jury z pośród tych 50 osób wybiera 8 osób które przechodzą do 'półfinału'.A widzowie poprzez głosowanie wybiera 12 osób które przechodzą do 'półfinału'
4.Do 22.09.14 Nowe filmy z  coverem piosenki muszą nagrać uczestnicy tej części konkursy, ale tym razem musi to być piosenka zespołu One Direction .Te 20  nagrań zostanie dostarczonych do 1D a oni w dniu 25.09.14  wybiorą dwa najlepsze głosy, które wezmą udział w finale
5.Finał polega na tym że dwoje uczestników w dniu 27.09.14 na żywo w studiu zaśpiewają 3 piosenki dzięki którym dostały się do tej części eliminacji.Publiczność wybierze zwycięzcę. 
krótko mówiąc nie mam szans.
-Vanessa, bez urazy ale chyba cię coś popierdoliło! przecież ja nie mam z nimi szans! -zaczęłam się unosić
-Masz świetny głos!-powiedziała pewna siebie
-Nie prawda!-zaprzeczyłam szybko
-To zaśpiewaj mi coś-Zarządziła
-Okej, ale nie będziesz się śmiać!-powiedziałam twardo.Przyjaciółka przytaknęła.Włączyłam jakąś piosenkę na smartphonie i zaczęłam śpiewać wraz z melodią
* Can't be sleeping
 Keep on waking
 Without the woman next to me
 Guilt is burning
 Inside I'm hurting
 This ain't a feeling I can keep.

 So blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me
 Blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me

 Blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me
 So blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me

 Can't you see it?
 I was manipulated
 I had to let her through the door
 I had no choice in this 
 I was the friend she missed 
 She needed me to talk.

 So blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me
 Blame it on the night
 Don't blame it on me
 Don't blame it on me
 Wraz z zakończonymi nutami moja przyjaciółka zaczęłam klaskać a mnie zaczął palić czerwony rumieniec.Boże nigdy więcej.
-(T.I), błagam cię! musisz wziąć udział-zaczęła nalegać moja przyjaciółka
-Nie! bo jeśli ktoś znajomy rozpozna mnie na nagraniu to będą się ze mnie wyśmiewać i w ogóle
-No to będę trzymać kamerę od twoich ust do pasa, tak że będzie tylko widać twoją koszulkę.-Zaproponowała
-Okej, ale i tak nie przejdę-zgodziłam się bo wiedziałam że z moją przyjaciółką nikt nie wygra
-Stań tam, weź gitarę i zaśpiewaj-pokierowała mną
-Ale ja umiem grać tylko jedną piosenkę!-sprzeciwiłam się, ale widząc jej spojrzenie zaczęłam grać
*Give me love like her 
'Cause lately I've been waking up alone 
Paint splattered tear drops on my shirt
Told you I'd let them go
And that I'll fight my corner
Maybe tonight I'll call ya
After my blood turns into alcohol
No, I just wanna hold ya

Give a little time to me or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow

My, my, my, my, oh give me love
My, my, my, my, oh give me love
My, my, my, my, give me love

Give me love like never before
'Cause lately I've been craving more
And it's been awhile but I still feel the same
Maybe I should let you go
You know I'll fight my corner
And that tonight I'll call ya
After my blood is drowning in alcohol
No, I just wanna hold ya

Give a little time to me or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow
My, my, my, my, give me love
Give a little time to me or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow

My, my, my, my, give me love
My, my, my, my, oh give me love
My, my, my, my, give me love
Wraz z zakończeniem piosenki moja przyjaciółka zaczęła krzyczeć że wygram to i że już za późno bo ona to wysłała.Cholera....
                                
_______________________________________________________________________
Stylesowa
Wiem że nie za ciekawy ale akcja rozkręci się w następnej części.Nie będę się rozpisywać tylko mam jedno pytanie z kim ma być następna historia? ? Do następnego Bye !


11 komentarzy: