One Direction i My.. - imaginy

czwartek, 3 lipca 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.6

(A więc ten imagin jest z Niallem)
(Dziś kończy sie akcja, mam nadzieje że brałyście w nich udział! piszcie szczerze w komentarzach czy tak, jeżeli tak to dostaniecie dedyki)      
          "Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.6
Ale pod wpływem chwili sama nie wiem co w nas wstąpiło że...
Ja i Zayn pocałowaliśmy się .Nie mam pojęcia jak to się stało cholernie się cieszyliśmy, on mnie przytulił,później chwile patrzyliśmy sobie w oczy i on zaczął się przybliżać motylki zaczęły mi wirować w brzuchu i sama dokładnie tego nie pamiętam ale pocałowaliśmy, nie mogę go za to winić ponieważ odwzajemniłam ten pocałunek.Jak tylko zorientowaliśmy się co robimy oderwaliśmy się od siebie niemal w tym samym czasie.Chyba się zarumieniłam
Chyba?
Na pewno!!!! czułam jak policzki mi płonął, z fakt że Zayn ma dziewczynę budził we mnie poczucie winy
Ale przecież to on mnie pocałował pierwszy?!
Chyba? Czy to on pierwszy?    TAK!,albo sama już nie wiem.Atmosfera panująca jest napięta.
Dlaczego to zrobiłam???!!! karciłam się w myślach. Niech ktoś coś powie proszę niech ta niezręczna cisza zniknie
LO;Idziemy na koc?
DZIĘKUJE!!!!!!!!!!!!!!!
H; Ta, jasne-odpowiedział w jego głosie dało sie wyczuć złośc, a w oczach był widoczny ból, ale dlaczego przecież nawet nie jesteśmy razem ,przyjaciółmi też nie jesteśmy, niewiem sama już nie wiem .To cholernie przytłaczające!!!!!!!!!!.Gdy doszliśmy na koc wszyscy siedzieliśmy w ciszy.Miałam jej serdecznie dość
W; Idę się wykąpać-zakomunikowałam i poszłam w kierunku wody.Nie wiem dlaczego ale czułam się niekomfortowo ponieważ czułam na sobie ich wzrok
N;Poczekaj idę z tobą-Zawołał Niall na co odwróciłam się i posłałam mu ciepły uśmiech.Jakie szczęśćie już się bałam że się na mnie obrazili czy coś.Gdy doszliśmy na głębokość wody sięgającą mi aż pod biust, wpadł mi do głowy pomysł
W;Niall wyprostuj się i się nie ruszaj-powiedziałam z cwaniackim uśmiechem
N; okej?!-słychać było w jego głosie nie pewność
W; Nie bój sie chce tylko coś wypróbować schyl sie a ja ci wskoczę na barana, a reszty się dowiesz późnej-Gdy już siedziałam na Niall'u  zaczełam sie śmiać i instruować Niall'a aby nałożył jedną dłoń na drugą i wyciągnał je przed siebie gdy już tak zrobił,na jego dłoniach postawiłam moje stopy i kazałam Niallowi trzymać w tej samej pozycji, po upewnieniach że da rade postanowiłam że się wybije, najpierw zaliczyłam wywrotke do tyłu,a potem piękne lądowanie do wody po wynurzeniu zaczęliśmy się z Nialem śmiać później jeszcze kilka razy to powtórzyliśmy, śmiejąc sie wróciliśmy na koc na którym chłopcy o czymś zawzięcie dyskutowali, nie chciałam im zbytnio przeszkadzać w rozmowie więc włączyłam telefon,była godzina 18:45.
Lo;No to co gramy w ten quiz czy wolicie w te kary za piosenki?- zdecydowaliśmy że kary
H; (S.T.I) pytanie czy wyzwanie?
W;Hmmm... niech będzie wyzwanie
H; Mhm.. skoro chcesz to musisz...

Stylesowa

4 komentarze: