One Direction i My.. - imaginy

środa, 2 lipca 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.5 + info

          "Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"
Gdy ogarnęłam,co się dzieje chłopców już nie było...
Zaczęłam zdezorientowana się rozglądać,poczułam chlapnięcie wody na moich plecach, gdy się obróciłam zobaczyłam Zayna stojącego i śmiejącego się. Zrobiłam krok w kierunku szatyna,nagle poczułam czyjeś mokre dłonie na mojej tali i już po chwili unosiłam się w powietrzu.Harry zarzucił mnie przez swoje ramie więc zwisałam głową w dół, zaczęłam bić go pięściami po jego plecach jednak na nim nie wywołało to żadnego efektu.
W;Harry puść mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
H;A co będę z tego miał
W;CO tylko będziesz chciał, ale mnie puść! proszeeee!
H;co tylko będę chciał powiadasz?-zapytał a na jego twarz wkradł się cwaniacki uśmiech
W; Tak, ale musisz mnie puścić
H;Ok, to.... hmm.... o już wiem to mnie pocałuj-popatrzyłam mu w oczy, on tak na serio? puścił mnie do już płytkiej wody, bez dłuższego namysłu dałam mu całusa w policzek na co sie skrzywił.Czy on myślał że pocałuję go w usta? tak!!!!????
H; nie na to liczyłem no ale niech ci będzie,następnym razem się już tak łatwo nie wywiniesz!-zawołał, zaczęłam uciekać w stronę koca a on za mną.Opadliśmy na koc a po chwili dobiegli do nas chłopcy
W;no to co opalamy się czy gramy w siatkę?
Li; I to i to-powiedział a ja posłałam mu niezrozumiałe spojrzenie-Chodzi o to że posmarujesz sie olejkiem, i będziesz się opalała podczas gry.Uwierz mi opalenizna będzie jak nic!!
W; Skoro tak no to trzymam cie za słowo.Czy mógłby mnie ktoś posmarować olejkiem?-zapytałam tak uroczo jak tylko potrafiłam
Z;Ja mogę-powiedział z szerokim uśmiechem na twarzy, na co się lekko zarumieniłam
H;Zayn ty masz dziewczynę, więc lepiej gdybym ja to zrobił-powiedział wyrywając olejek z rąk Mulata
N; Ja też nie mam dziewczyny więc ja to też mogę zrobić- zaprotestował Niall zabierając olejek z rąk loczka ,próbowałam  stłumić mój  śmiech
W: Dobra, obojętne kto mi posmaruje plecy czyż nie?
N&H&Z; Nie
Z; Ja byłem pierwszy
H;Ale ty masz dziewczynę
Z;no i co z tego, chyba mogę posmarować (T.I) plecy?!!-podczas gdy oni się kłócili Niall wylał trochę olejku na rękę i zaczął delikatnie rozprowadzać go po moich plecach.Loczek i Mulat wciąż się kłócili, a ja z liam'em , Lou i Niall'em sie śmialiśmy pod nosem.Gdy Niall skończył smarować mi plecy dałam mu całusa w policzek w ramach podziękowania na co blondyn się uśmiechnął.
N;No to co idziemy?-Powiedział i pomógł mi wstać
H;Ale trzeba jeszcze wiktorii posmarować plecy!
W;Nie już nie trzeba
Z;Ale jak to?-spojrzeli na mnie zaskoczeni
N;Podczas gdy wy sie kłóciliście ja to zrobiłem,a (S.T.I) w podziękowaniu dała mi buziaka w policzek-powiedział i wystawił chłopakom język,na co się zaśmiałam
H;To było nie fair
W;okej okej ,co się stało to się nie odstanie ,więc gramy?Liam, Zayn gotowi?
LI&LO&Z&H&N;gotowi-stanęliśmy na miejscach, liam i Zayn krótko wytłumaczyli mi co mam robić.
H;Zaczynamy?-Wszyscy przytaknęliśmy.Gra toczyła się zacięcie(choć mam nadzieję że nie dają mi forów) jest 10;11 do nas.postanowiliśmy że gramy tylko do 20 pkt. Graliśmy tak jeszcze 15 minut do wyniku 19:19 gra stała się jeszcze bardziej zacięta Harry serwuje na naszą stronę Liam odbił do Zayna, a Zayn podbił piłkę do góry więc podbiegłam pod piłkę podskoczyłam i odbiłam piłkę na stronę przeciwnika.Zdobyłam punkt na co Liam oraz Zayn  podbiegli do mnie zaczęli przytulać, i podrzucać.Sama nie wiem z czego się tak cieszymy w końcu to tylko amatorski meczyk.Ale pod wpływem chwili sama nie wiem co w nas wstąpiło że...

 
Stylesowa

Mam takie pytanko, czy mam pisać tu o nowych "akcjach" dotyczących 1D czy nie?
Nie zapomnicie pisać do TVN'u i pisać na TT, chcemy 1D!!!!
A i jedna taka akcja znów :P

23 lipca mija 4 rocznica powstania One Direction.
23 lipca, chłopcy zakładają :
Niall czerwone polo,
Liam koszule w kratkę,
Harry marynarkę,
Zayn bejsbolówkę,
Lou bluzkę w paski.
Od pewnej stronki wyszedł pomysł żeby każda Directioner (ich fanka) ubrała to co jej ulubieniec.
I jeszcze, dokładnie o 20:22 wypuścimy w niebo lampiony, balony lub cokolwiek innego. Na nich napisane mogłyby być nicki z twittera, Wasze facebooki czy numery telefonu oraz miejsca zamieszkania);
Udostępniajcie tą informację, lajkujcie, komentujcie, przesyłajcie dalej, kopiujcie itd. Niech każdy Directioner i fan 1D się dowie!

1 komentarz: