One Direction i My.. - imaginy

sobota, 12 lipca 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.8

Postanowiłam trzymać was w niepewności z kim będzie ten imagin czy z Niall'em czy z Harry'm więc czytajcie!!!wiem zawiodłam was tym rozdziałem, ale mam nadziejęże następne części was wciągnął planuję tą "historyjkę" na ok.15 rozdziałów, i mam pomysł na nowe "powieści" więc do zobaczenia!!!!!
         "Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.8
Gdy weszłam do środka zatkało mnie....
dom lśnił był czyściutki podłoga lśniła, w willi górowały pastelowe kolory : biel, beż, jasny róż, jasny niebieski, łososiowy, szary, brązowy itp.
N: (T.I) możesz spać sama albo z kimś z nas w pokoju-powiedział i znacząco poruszał brwiami
W; wolę sama-powiedziałam i wystawiłam mu język, na co się zaśmiał
Li;No to chodź za mną- gdy weszliśmy do pokoju nie mogłam uwierzyć w to co widzę.Pokój był cudny
 
W;Wow
Li;Jak się rozpakujesz to przyjdź do nas na dół do salonu-pokiwałam twierdząco głową.Gdy już sie rozpakowałam, zeszłam na dół, nie wiedziałam gdzie iść więc szłam za  głosami .Doszłam  do salonu i usiadłam na wolnym miejscu obok Nialla
Z;No to co robimy?
W;Może pogramy  w butelkę, albo pooglądamy film?-zaproponowałam, uzgodniliśmy że zagramy w butelkę-Lou kręcisz pierwszy-nwm za jakie grzechy ale wykręcił mnie
Lou;A więc pytanie czy wyzwanie?-pytanie? co jak zada pytanie kogo z nich wolę? a co jeśli wybiorę wyzwanie? nie mam nic do stracenia, lepsze wyzwanie?
W;Ymmm... niech będzie wyzwanie
Lou;Hm ... a więc ty już wiesz jak śpiewamy, zaśpiewaj nam jakąś piosenkę
W;O kurwa-przeklnę łam pod nosem ale chyba ciut za głośno bo chłopcy zacieli chichotać-Ja nie umiem śpiewać, daj coś innego!-prosiłam, jednak na próżno bo chłopak stał zawzięcie na swoim-Ugh, Niall podasz mi gitarę?-chłopak szybko wstał i podał mi gitarę-Louis ty debilu! za kare piosenka będzie po polsku!-powiedziałam i wystawiłam mu język
H;Jaką?
W; Moją ulubioną Grzegorz Hyży "Na chwile"-(T.I)miałaś 5 z muzyki za coś być musiała postaraj się!!! dasz rade!! próbowałam się zmotywować-Zaśpiewam tylko kawałek-o fuck na co ja się porwałam nie dam rady !! czemu oni się tak na mnie gapią ?!!!??!?!??
N;(S.T.I) nie stresuj się, dasz rade!-pocieszał mnie Niall za co byłam mu wdzięczna-Nie znam tej piosenki-stwierdził-więc z chęcią posłucham-  zaczęłam brzdękać na gitarze i śpiewać "mogę obiecać ci że nic nie zmieni się ,każda kolejna noc przyniesie lepszy dzień, mogę rozpisać plan jak dalej mamy żyć, mogę się złościć na niespełnione sny, zamknij na chwile oczy nie myśl o tym czy boisz się czy nie, na chwile zostawmy w tyle rozczarowań gniew , dziś to co mamy na pewno to siebie nic więcej, wiec lepiej leć ze mną, niech chmury lecą donikąd chociaż raz" skończyłam śpiewać tak cholernie się bałam zobaczyć reakcje chłopców czy było fatalnie czy dało się słuchać?-Harry?-o cholera co się stało? co Harry? co ja zrobiłam?
H;Tak!- co tak?
N;Liam?
Li;Tak!-O co im chodzi czy oni mnie chcą ukarać? a może z domu wywalić?
N;Louis?
Lou; Cholernie tak-yyy nie mam pojęcia o co im chodzi z tymi "tak"
N;Zayn?
Z;No pewnie że tak!!!
W:"Kochanie"-Zrobiłam cudzysłów w powietrzu- o co chodzi? dlaczego powiedziałeś tak??
N;5 razy na tak, przechodzisz dalej!-Ufff ale mi ulżyło,Chcący, nie chcący uśmiech pojawił sie na mojej twarzy
W;Czyli aż tak źle nie było?
N; Żartujesz sobie było genialnie.Masz piękny głos zaśpiewasz nam jeszcze coś ale tym razem po angielsku?-zapytał z takim uroczym uśmieszkiem że się prawie zarumieniłam
W;Nie bo nie mam talentu
N;Ta jasne!-powiedział z wyczuwalnym sarkazmem-Nio plose!-zapytał z miną szczeniaczka.I jak tu odmówić?!!
W;Zaśpiewam piosenke Ellie Goulding" beating heart" . Niall znasz tą piosenkę?
N;Pewnie, a co?
W;Mam jeden warunek-powiedziałam i uśmiech łam się górując
H; Jaki?
W;Niall zagrasz na gitarze i zaśpiewasz ze mną.Inaczej nie śpiewam-powiedziałam z sztucznym wyrzutem
H;Nie dąsaj się!-powiedział z grymasem, na co posłałam mu piorunujące spojrzenie
N;Pewnie, razem śpiewamy, okej?-zapytał a ja potwierdziłam skinieniem głowy.Niall zaczął grać na gitarze a ja śpiewać
Wiktoria& Niall
"Eyes make their peace in difficulties
With wounded lips and salted cheeks
And finally we step to leave
To the departure lounge of disbelief

And I don't know where I'm going
But I know it's gonna be a long time
And I'll be leaving in the morning
Come the white wine bitter sunlight

Wanna hear your beating heart tonight
Before the bleeding sun comes alive
I want to make the best of what is left hold tight
And hear my beating heart one last time

Before daylight...
And the canyon underneath the trees
Behind the dark sky you looked at me
I fell for you like autumn leaves
And never faded evergreen

And I don't know where I'm going
But I know it's gonna be a long time
'Cause I'll be leaving in the morning
Come the white wine bitter sunlight
Śpiewając piosenkę głowę miałam cały czas opartą o ramie Nialla, podczas piosenki wpatrywałam się w jeden punkt  za oknem,ciągle myślałam o moim byłym chłopaku, jak go bardzo nienawidzę i jak kurewsko mocno kocham chłopaków, którzy siedzą obecnie w tym pokoju.-No to co gramy dalej?- zapytał Niall jednocześnie wyrywając mnie z transu,kręciłam ja, ale nigdy bym się nie spodziewała że wylosuje właśnie go...


Stylesowa

1 komentarz: