One Direction i My.. - imaginy

wtorek, 23 września 2014

Libster Awards-Stylesowa, Naat

                                                   Libster Awards-Stylesowa, Naat
A więc dzięki za nominację znak naszej miłości (blog)

Pytania do mnie:
1.Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
2.Jakie cechy lubisz w ludziach?
3.Masz zwierzę ? (można zaliczyć rodzeństwo)
4.Ile masz lat?
5.Co chcesz robić w przyszłości ?
6.Masz jakąś fobię?
7.Kochasz to co robisz?
8.Ulubiony kolor?
9.Potrafisz śpiewać ?
10.Wierzysz w miłość ?

odpowiedzi:(Stylesowa)
1.Miałam wiele pomysłów, i nie miałam jak ich pokazać więc postawiłam na bloga ;)
2.szczerość, optymizm, taktowność, koleżeństwo
3. Mam 2 koty, i psa
4.Mam 13 lat....
5.Chcę studiować angielski, a potem wyjechać do WB i zostać tłumaczem...takie tam marzenie
6.TAK....cholernie boję się pająków
7.Zdecydowanie
8.Zielony, Niebieski
9.Nie!!!
10.NO PEWNIE!!


odpowiedzi: (Naat)
1: Założenie bloga było jedynym wyjściem by pokazać moja twórczość.. Wielu mi jednak mówiło że mam napisać książkę.. :D
2: Przede wszystkim szczerość, podejście do życia i kreatywność..
3: Mam psa, Saba sie zwie :)
4: Mam 19 lat.. Jeszcze nie poznałam Directioner w moim wieku.. :(
5: Marze by wyjechać do Anglii i tam już zostać.. :)
6: Niee.. raczej nie.. :P
7: Uwielbiam.. To moj apasja.. <3
8: Niebieski ^^
9: NIe jestem od oceniania siebie, ale jak śpiewam to na mnie nie krzyczą, wiec chyba jest OK.. 
10: Jasne, a kto w nią nie wierzy?! 

Pytania dla nominowanych:
1.Ile masz lat?
2.Czym chcesz się zajmować w przyszłości?
3.Ile masz blogów?
4.Co cię zainspirowało do założenia tego bloga?
5.Croop czy SinSay? 
6.Kot czy pies?
7.Ulubiona piosenka?
8.Ulubieni wykonawcy?(1D się nie liczy)
9.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
10.Ile jesteś directioner?

Nominowane blogi:
http://what-now-niallhoranff.blogspot.com
http://needyouangel.blogspot.com
http://escape-fan-fiction.blogspot.com
http://little-things-one-direction-love.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz