One Direction i My.. - imaginy

środa, 22 kwietnia 2015

Niall.. ~ You'll never be mine.. - część 4

WOW!!! *-*
Wczoraj pobiliście chyba swój życiowy rekord.. No oki, może nie swój, ale bloga!!!
Byliście jakieś 1 000 razy na blogu!!!  
Jest was tu tak dużo, a tak mało komów!! Czemu tak jest!? Przecież to nie logiczne, czytając posta i nie komentując go to.. To boli!!
Dobra nie zanudzam, macie 4 część Nialla <3
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

~Pogrubiony tekst to SMS~

Czas mijał nam na rozmowach, plotkowaniu i śmianiu sie. Sami poprawiła mi humor, czas nieubłaganie szybko mijał i nim sie spostrzegłam jechałyśmy na imprezę. Przyjaciółka miała podobną sukienkę do mojej.
M: No nareszcie dwie ślicznotki przyjechały!
- przywitał nas z szerokim uśmiechem Maxi. To jest wesoły brunet, zawsze robił świetne imprezy.
J: Cześć, dzięki za zaproszenie.. - cmoknęłyśmy go w policzek i poszłyśmy witać sie z resztą znanych nam gości. Impreza sie rozkręcała, drinków przybywało, a humor robił sie coraz bardziej rozluźniony. Zapominałam o wszystkim co działo sie w ciągu tych dwóch, trzech tygodniu wstecz. Znajome pływały w świetnie oświetlonym basenie, my gadałyśmy, piłyśmy i tańczyłyśmy ze szkolnymi przystojniakami. Po jakimś czasie gdy już czułam moc alkoholu w sobie mignęła mi znajoma postać, a po kilku chwilach poczułam wibracje telefonu, oznajmiające dotarcie wiadomości. Usiadłam w troszkę spokojniejszym miejscu i sprawdziłam to, wiadomość od Nialla! Byłam w szoku i nie wiedziałam czy to prawda czy mam pijackie przywidzenia. ' Hej :* Jak u Ciebie?! Bo ja już nie wytrzymuje bez Ciebie i kontaktu z Tobą.. !! xx'. Czytałam to kilkadziesiąt razy, nie wierzyłam w to co widzę. Musiał sie odezwać akurat teraz gdy świetnie sie bawię?! Nie odpisałam, nie wiedziałam nawet co?! Schowałam z powrotem sprzęt i wróciłam do przyjaciółki.
S: Gdzie byłaś? - zapytała zmartwiona.
J: Musiałam siusiu.. - skłamałam - ..Nie przejmuj sie! Chodź tańczyć! - pociągnęłam ją na parkiet i zaczęłyśmy znów szaleć. Niecałą godzinę później coś mnie tchnęło i znów spojrzałam na telefon, miałam sporo wiadomości od Nialla, ostatnia brzmiała dziwnie. 'Może dość alkoholu?'. Co to ma znaczyć?! Jest tutaj?! Byłam już nieźle pijana, więc nie miałam żadnych zahamować by wcisnąć zielona słuchawkę i czekać aż odbierze. Robiąc to rozglądałam sie po wszystkich gościach, ale żaden nie był teraz podobny do Nialla, którego pamiętam ze zdjęcia. Nie odebrał, mogłam sie spodziewać że tak będzie, wzruszyłam tylko ramionami i odłożyłam telefon do torebki przyjaciółki by mnie nie korcił. Wypiłam na raz całego drinka i poszłam tańczyć, zgarniając pierwszego lepszego blondyna. Miał piękne niebieskie oczy i blond czuprynkę, ale to nie był jego naturalny kolor włosów.. Co tam, wyglądał świetnie. Tańczyłam z nim każdą piosenkę, od bardzo skocznej po wolną, nawet nie zaprzeczałam kiedy przytulaliśmy sie do siebie w rytmie powolnej piosenki. - Ale jestem już zmęczona.. - uśmiechałam sie do mojego towarzysza gdy schodziliśmy z parkietu. Chłopak również sie uśmiechnął i podał mi drinka.
Ch: Nie dziwie sie. Tańczysz od samego przyjścia tu.. - zaśmiał sie słodko.
J: To impreza, więc co miałam robić. A tak w ogóle to jestem (T.i.). - wyciągnęłam w jego kierunku swoją dłoń.
Ch: Niall.. - uścisnął ją, a ja mało co sie nie zakrztusiłam. Jak to Niall!?
J: Musze iść. - odwróciłam sie i chciałam odchodzić, ale zatrzymał mnie.
N: Dlaczego? Powiedziałem coś nie tak? - zdziwił sie - Zostań, jeszcze z nikim sie tak dobrze nie bawiłem.. - powiedział błagalnie.
J: Dostane tylko dlatego że masz dobre argumenty.. - zaśmiałam sie. Widziałam że chłopak odetchnął, ale ja w głowie miałam tylko nadzieje, że to nie ten Niall z którym pisze. No bo raczej Maxi nauczyciela by nie zaprosił, prawda?! To wszystko zaczyna być naprawdę dziwne.. Wypiliśmy jeszcze po jednym drinku i znów poszliśmy sie bawić, tańczyłam z nim, śmiałam sie z nim i piłam z nim. Moja przyjaciółka już dawno zniknęła mi z oczu, ale ja miałam świetne towarzystwo, więc jej nie szukałam. Alkohol trochę za mocno uderzał w moją głowę, ale nie przejmowałam sie tym.
N: A czym sie zajmujesz? - usiedliśmy z kolejnym trunkiem na wolnej kanapie.
J: Uczę sie jeszcze, ale chyba nie będziemy o tym rozmawiać, co? - zaśmiałam sie
N: Czemu nie, to fajny temat.. - spojrzałam na niego zaskoczona. - Żartowałem! - krzyknął z wielkim uśmiechem.
J: Uff!! - udałam teatralnie i zaczęliśmy sie śmiać, Niall zagadywał mnie cały czas. Dlaczego musiałam poznać już 3 Nialla i każdy ma tak samo piękne oczy, wspaniały uśmiech, pełne usta.. Które.. Całują mnie w tej chwili?! Nawet nie zauważyłam kiedy to sie stało, za bardzo sie o nim rozmarzyłam.. Odwzajemniłam pocałunek, jego usta naprawdę były takie idealne, miękkie.. A do tego alkohol, to on zabronił mi sie powstrzymywać..
    Rano nawet nie mogłam otworzyć oczu, byłam cholernie zmęczona, ale udało mi sie. Oparłam sie na łokciach i rozejrzałam sie po pokoju, nie był mój.. Samanty też nie..
N: Już nie śpisz? - usłyszałam zachrypnięty głos koło siebie, spojrzałam na blondyna leżącego obok mnie. Moje serce przyspieszyło, spojrzałam z przerażeniem na niego, to ten Niall..
J: My nie..
N: Nie.. - uśmiechnął sie i usiadł. Wyglądał uroczo taki zaspany.
J: To dobrze. - odwzajemniłam jego uśmiech. - To co ja tu robię, z Tobą w jednym łóżku?
N: Śpisz. Byłaś tak pijana że nie mogłaś iść sama do domu. - jak słodko, troszczył sie o mnie!
J: Nie byłam sama. Przyszłam tu z przyjaciółką.. - przeraziłam sie, gdzie ona może być?! Przecież ma mój telefon!! Może Maxi będzie wiedział.. - A tak w ogóle.. Czemu zostałeś u Maxiego? Znacie sie?
N: Tak, nie, nie do końca..

...

I co myślicie?! Robi sie zakręcone co :D 
Komentujcie to może będzie wszystko w kolejnej części wyjaśnione :D !!!!
Chciałabym 10 komów!!!!!!!!!!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!




Naat

9 komentarzy:

  1. Czyżby to ten bliźniak ,którego miałaś wymyślić ? Ale wtedy by chyba skojarzyła fakty. hmmm ciekawe bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj mam metlik w glowie jajego , 3 Niallow czy jakos tak, omatko dla mnie jeden to za duzo haha szybko next ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ♥ juz nie mogę się doczekać kolejnej części ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nawet bardzo. Czekam na 5 część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupia jestem! Pogubiłam się już w tym wszystkim, ale proszę szybciutko nexta! Ie mogę się już doczekać! :* 😍🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowow co tu sie dzieje xD super czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń