One Direction i My.. - imaginy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.3

Dziś pod imaginem miała być niespodzianka, niestety nie było nawet 3 komentarzy więc nie dodałam niespodzianki.Chciałabym podziękować za te pozytywne komentarze są bardzo motywujące.
Chciałabym jeszcze przeprosić, bo ten  imagin jest krótki, i nie interesujący, ale obiecuję że 4 część jest dłuższa i ciekawsza, po prostu musiałam je tak podzielić.
!!!!!!! Ponawiam konkurs na to z kim ma być ten imagin, propozycje w komentarzach!!!!!!!!!!!!                            

                        "Dzień który zmienił moje życie,na zawsze"cz.3

Podoba mi się-mówi ukazując te swoje zawsze idealne dołeczki......
znów się rumienie ale tym razem tego nie komentuję,nagle dobiega mnie dźwięk grania gitary podnoszę głowę do góry i niemal spadam z krzesła na którym siedzę, bo przede mną dosłownie niecały metr ode mnie stoi pięciu moich idoli i na mnie patrzy każdy ma strasznie promienny i zaraźliwy uśmiech,do moich uszu dobiega słodki a zarazem męski pełen radości śpiew pierwszej zwrotki "little things"
Zayn: 
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind it was meant to be.
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks.
And it all makes sense to me.
Liam: 
I know you've never loved the crinkles by your eyes, when you smile.
You've never loved your stomach or your thighs.
The dimples in your back at the bottom of your spine.
But I'll love them endlessly.
Zayn & Liam:
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if I do it's you, oh it's you they add up to.
I'm in love with you and all these little things.
nie mogę sie już doczekać za chwile będzie śpiewać z tą jego idealistyczną chrypką którą tak strasznie kocham i .. i.. jeszcze 30 sekund i HARRY!!!!!!!!!!!!

Harry: 
I know you've never loved the sound of your voice on tape,
You never want to know how much you weigh.
You still have to squeeze into your jeans,
But you're perfect to me.
teraz harry i niall których ubóstwiam prawie że tak samo
Harry & Niall:
I won't let these little things slip out of my mouth..
But if it's true it's you, it's you they add up to.
I'm in love with you and all these little things.
Niall: 
You'll never love yourself half as much as I love you.
You'll never treat yourself right, darlin' but I want you to.
If I let you know, I'm here for you, maybe you'll love yourself,
Like I love you. Ooh..
Harry: 
I've just let these little things slip out of my mouth.
'Cause it's you, oh it's you.. it's you they add up to.
And I'm in love with you and all these little things.
All: 
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if it's true. it's you.. it's you they add up to.
I'm in love with you. And all your little things.
h;i jak podobało się?!-pyta tak jak by nie znał odpowiedzi! co mam powiedzieć? że jest do dupy nie bo bym okłamała że ich kocham nie bo by się poczuli jak bosy albo po prostu chcą wiedzieć że się w nich zauroczyłam na zabój a teraz się w nich zakochuje,a tam idę na spontana najwyżej odwrócę to wszystko w żart i spróbuje się wykręcić
w;było świetnie, o wiele lepiej niż oglądanie tego na laptopie
n;jaką piosenkę chciałabyś usłyszeć teraz?
w;Teenage dritbag? proszę nwm czemu ale lubię przesłanie tej piosenki
h;ja też
n;ja niestety też
w;dlaczego niestety?
n;bo dużo przeklinam a ta piosenka zawiera dużo przekleństw więc sama wiesz?
w;ja też przeklinam nie mało ale też nie dużo-powiedziałam z szerokim uśmiechem .Dziś przy mnie jeszcze ani razu nie przeklną no ale dobra.-no to co teenage dritbag?
z&lli&lou&n&h; pewnie-odpowiedzieli zgodnie a ja znów odpłynęłam podczas piosenki. Ocknęłam się nagle , dopiero gdy......


Stylesowa
           .....................................................................................................................................
Ponawiam konkurs!!! info nad imaginem!!!!!!!!!!!!!!!


1 komentarz:

  1. Boskiiiiii <3 xx
    I i tak widze ze ona i Hazz no wiesz wiec hazz

    OdpowiedzUsuń