One Direction i My.. - imaginy

niedziela, 29 czerwca 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze"cz.2

(podkreślony druk oznacza że po polsku)
Jeżeli pod tym imaginem będzie 4-6komentarzy przy następnym imaginie będzie niespodzianka

                          "Dzień który zmienił moje życie na zawsze"
Gdy weszłam do sali koncertowej ogarnął mnie szok....
Cała sala była pusta a do koncertu zostało tylko 15 min. zaczęłam myśleć: "czy to ukryta kamera?" "Pomyliłam daty,miejsce?" "czy 1D ty przyjedzie?" "czy to żarty?" "czy ktoś się pomylił?" "powinnam wracać, czy zostać i poczekać chwile?"  "a co jeśli to jakiś podstęp i ktoś się tu zaczaił?" z zamyśleń wyrwała mnie muzyka z głośników, a mianowicie melodia piosenki "moments".Zdezorientowana obróciłam się w stronę sceny i zaczęłam podchodzić obracając się co chwilę by sprawdzić czy zaraz nie wbiegnie tu tłum fanek.Gdy stałam już przy scenie zza sceny dobiegł mnie słodki głos Liam'a "jesteście gotowi".Yyyy czy oni mnie wkręcają ? pytałam siebie,odchodząc od sceny kierując się ku najbliższemu fotelowi gdy już się usadowiłam.Zobaczyłam chłopców wbiegających na scenę. Nie wiedziałam co robić ale moje nogi nie chciały sie ruszyć,gapiłam i gapiłam się na nich a oni tak jakby zrezygnowani i zaskoczeni zaczęli się pytać siebie nawzajem, nawet mnie nie zauważyli no zajebiaszczo najpierw męczę się tyle w samochodzie później czekam tu zdezorientowana, a teraz moi idoli mnie nie zauważają! serio? czy to są jakieś żarty?siedzę i patrzę na nich a oni zdezorientowani patrzą to na siebie to na drzwi wejściowe a ja myślałam że pęknę ze śmiechu ,ale próbowałam go stłumić,najprawdopodobniej jestem w tym słaba bo Harry zaczął się rozglądać, w sali panował półmrok lecz scena była całkowicie oświetlona,Harry podążał w moim kierunku a ja zaczęłam się bać bo ani jeden nie miał uśmiechu na twarzy i w tej o właśnie chwili zaczęłam się zastanawiać czy oni mają wobec mnie dobre zamiary ? czy są tacy jakich ich media przedstawiają tacy jak wszyscy o nich mówią czy może oni są inni? pełno pytań krążyło po mojej głowie sama już nie wiem czy wyjść czy zaczekać i się przekonać o co im może chodzić.Harry był już tylko 3 metry ode mnie,niestety strach wygrał nad ciekawością i zauroczeniem.Obróciłam głowę w kierunku drzwi na co Harry przystanął, nie czekając na ich reakcje szybko wstałam i szybkim krokiem ruszyłam w kierunku drzwi.Gdy nagle poczułam na ramieniu czyjąś rękę odwróciłam się
W;Tak?-zapytałam
H; Yyy.. mówisz po angielsku?-zapytał Harry
W; Tak,a co?-zapytałam nie pewna czego mógłby ode mnie chcieć
H;Jestem Harry a to chłopaki chyba ich znasz-zaśmiał się ukazując te swoje śliczne dołeczki- a ty jak masz na imię?
W; Jestem (T.I), tak znam was
H;Tylko ty przyszłaś na koncert? czy oni nas wkręcają?-no właśnie czy oni nas wkręcają? pytałam sie w myślach
W;Sama się nad tym zastanawiam czy wy mnie wkręcacie? czy to jakieś show, czy coś?-zapytałam coraz bardziej się przekonując że ich intencje nie są złe po prostu są zdziwieni tak jak ja
N;no to skoro już tu jesteśmy to czas zacząć koncert a po koncercie zrobimy ci quiz.Co ty na to?-zapytał pięknie się przy tym uśmiechając
W;Nie wiem na co się zanosi ale lubię zaskoczenia,więc się zgadzam-również się uśmiechnęłam Niall szepnął chłopakom coś na ucho ,i chwyciwszy mnie za rękę zaciągnął na scenę gdy zbliżaliśmy się do sceny Liam pobiegł za kulisy  przyniósł krzesło, gitarę jakiś długopis i kartki
Li;Proszę Wika-powiedział stawiając przede mną krzesło słodko podziękowałam-To tak napisz 10 twoich naszych ulubionych piosenek i pod spodem napisz jaką wdg ciebie każdy z nas lubi piosenkę,a żeby było śmiesznie  osoby której ulubioną piosenkę zgadniesz możesz zadać mu pytanie/wyzwanie, ale jeśli nie zgadniesz np. mojej ulubionej piosenki to ja ci zadaję pytanie/wyzwanie,my napiszemy swoje ulubione i każdy spróbuję zgadnąć 2 twoje,okej?
W;Hmmm....okej ,ale covery też się liczą!?
Lo;liczą,liczą-zaczęłam zapisywać moją listę
1.Right now
2.Taken
3.Little things
4.use somebody
5.Granade
6.Teenage Dritbag
7.Half a heart
8.Happily
9.Strong
10.same mistake
N."Little things "    H."what makes you beautiful"     Li."I'm yours"          Z." Story of my life"   Lo."best song ever"
W;Skończyliście?-zgodnie przytakneli-no więc ja pierwsza zgaduję wasze ulubione piosenki hmmm... Niall czy tw ulubiona piosenka to "little things"?
N;tak
W;Harry a twoja to "WMYB"?
H;Nie-odpowiedział pokazując kartkę na której pisało rock me. Cholera!!!!!!!!Na jego twarz wkradł sie cwaniacki uśmiech-kara będzie pod konirc gry-powiedział a ja przygryzłam dolną wargę
W; okej... Liam" i'm yours"? zayn" story of my lif"e? a Louis" best song ever"?
Li;dobrze
Z;Źle czeka cie kara, moja ulubiona piosenka to" half a heart"
Lou;Oj (S.T.I) czekają cie 3 kary.Moja ulubiona piosenka to "over again"
w; Zobaczymy! to teraz wasza kolej zgadujcie moje ulubione piosenki
Li;strong i happily
W;Dobrze. A ty harrry?
H; right now i only girl
w;right now zgadzam się ale only girl nie strasznie ją lubię a zwłaszcza w waszym wykonaniu ale nwm wybrałam inne, więc Hazza kara cie czeka!!!! A ty Niall?
N;little thigs i alive
W;1-sze tak 2-gie nie ,Zayn ?!
Z;taken, same mistake?
W;Aaaa szpanujesz !-powiedziałam i wystawiłam mu język-zgadłeś,louis przebijasz zayna i liama
lo; no pewnie,może, albo nie? nwm musisz zadawać takie trudne pytania! no okej okej , a może tak podpowiedź??!-
w;zapytał tak słodko że nie potrafię mu odmówić ,więc dla ułatwienia są 2 covery i oba na koncercie a nie w x-factorze
Lou; use somebody i teenage dritbag
W;bardzo dobrze
n&h&li&z;ej to nie fair, (S.T.I) weź!!!-ależ się zbuntowali zaczęłam się śmiać z ich min i przejęcia.
H;a jakie są jeszcze tw ulubione piosenki?
W;1.Right now     2.Taken   3.Little things   4.use somebody   5.Granade   6.Teenage Dritbag    7.Half a heart   8.Happily     9.Strong    10.same mistake
H;No to usiądź posłuchaj twój prywatny koncert, ślicznotko!-gdy usłyszałam te słowa poczułam jak moje policzki płoną
w; Harry bo się zarumienię -mówię na co chichoczemy
H; to jaką piosenkę chcesz usłyszeć jako pierwszą?
W:Może little things? zawsze miałam słabość do tej twojej chrypki w solówce
H;no to śpiewamy little things-zaśmialiśmy się wszyscy-wiecie co nawet fajnie sie złożyło że tak sie potoczyło z tym koncertem,podoba mi się-mówi ukazując te swoje zawsze idealne dołeczki...


Stylesowa



2 komentarze: