One Direction i My.. - imaginy

sobota, 23 sierpnia 2014

Ważne i ważniejsze.. !!

Hejka :*
A więc kilka spraw organizacyjnych :D

1: To chce jeszcze raz podziękować
Paulinie za nominowanie mojego bloga :* JESTEŚ KOCHANA  :*

2: Jeszcze dwa tygodnie i wracam do PL.. więc prawdopodobnie będę częściej dodawać imaginy.. Pisze prawdopodobnie bo w tym roku mam mature i nie wiem jak to będzie.. Matura to ważna rzecz..

3: Nie wiem jak zachęcić was do komentowania imaginów.. Komentują tylko dwie, albo trzy osoby, a pod imaginami są tylko po1 komentarzu i to od stałych dziewczyn.. Za co im dziękuje :* 
Nie wiem.. Może zrobić dedykacje i jakieś zamówienia.. ?!! Co wy na to ?! Jeżeli tak to pisajcie pod tym postem czy podzielacie moje zdanie.. Mam nadzieje, że teraz będzie więcej waszych opinii.. Byłoby miło gdybyście zaobserwowali tego bloga, wtedy wiedzielibyście o nowych imaginach, które i tak pojawiają sie bardzo często.. :)

4: I ostatnia sprawa.. Zaczęłam pisać dość długie opowiadanie.. I mam dylemat, czy wstawiać je tu na bloga, czy stworzyć specjalnie nowego.. Takiego tylko na to opowiadanie.. Jeszcze nie wiem ile będzie miało części ale wiem że mam plan w głowie i wiem że będzie długie :) Jak myślicie ?
***

Więc mam nadzieje, że nie zignorujecie mnie i odpiszecie co o tym wszystkim myślicie.. :)



ADMINKA GŁÓWNA
Naat

5 komentarzy:

  1. 1.Nie masz za co dziękować :*
    3.Fajnie by było, kiedy by były zamówienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym nie ma problemu, ale tak jak mówie.. Wracam do Polski za dwa tygodnie i będę miała więcej czasu.. :D Ale jeżeli jakiś chcesz, to pisz mi z kim i postaram sie to zrealizować.. <3 :D
      Naat

      Usuń
  2. Z 4 mozesz dac tu !!!!
    3 dobry pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienia byłyby bardzo dobre, według mnie :)
    Może też, aby blog nabrał rozgłosu, udostępnić go w różnych grupach na facebooku (dotyczących 1D ♥)
    Może utwórz nowego bloga? Będzie prościej :) A do nowego, możesz dać link tutaj ♥ :D
    Pozdrawiam, i życzę duuuużej weny, i duuuużo czytelników ♥
    http://city-of-dream-harry-styles-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń