One Direction i My.. - imaginy

wtorek, 19 sierpnia 2014

Nominacja Libster Award :3

 Dostałam nominacje od BLOG<3. Za co serdecznie dziękuje :*

Ja nominuje:
- http://polska-imaginy-one-direction.blogspot.nl/
- http://foreverloveonedirection1d.blogspot.nl/
- http://annie1126.blogspot.nl/

Pytania: (do nominowanych także)
1.Jak masz na imię ?
2.Jakiego gatunku muzyki najczęściej słuchasz ?
3.Jakie jest twoje marzenie?
4.Ulubiona książka?
5.Ulubiony sport ?
6.Co Cię najbardziej inspiruje ?
7.Od kiedy tworzysz?
8.Czy masz jakieś plany co do blogowania?
9.Ile masz lat?
10.Ulubiona piosenka ?
11.Czy ilość obserwatorów na blogu Cię motywuje ?

Moje odpowiedzi:
1: N: Nazywam sie Natalia.
2: N: Słucham najczęściej popu.
3: N: Budzić sie każdego ranka przy Niall'u i zamieszkać w Londynie.
4: N: Nie mam ulubionej, ale uwielbiam czytać.
5: N: Piłka nożna.
6: N: Pisanie, muzyka i rysowanie.
7: N: Od jakiegoś roku.
8: N: Blogować dalej.
9: N: 19 :)
10: N: 'Little Things' i 'You & I' One Direction
11: N: Pewnie, że motywuje, tak jak każdy komentarz czy wyświetlenie. Chciałabym jednak, żeby było więcej obserwatorów i komentarzy. Wtedy wiem, ze to co pisze sie podoba.

Jeszcze raz dziekuje za nominacje.. :D :* <3
Naat ( Natalia )


2 komentarze:

  1. Moje odpowiedzi:
    1. Liwia xd
    2. Ogólnie nie słucham muzyki gatunkami. Dla mnie liczy się bardziej tekst piosenki i sposób, w jaki dany zespół/ dana gwiazda śpiewa i w pewien sposób przekazuje to, co w tym utworze jest zawarte :)
    3. Nie mam jakiś surrealistycznych marzeń. Ale jednym z tych, które być może niedługo się spełni jest aby "profesjonalnie" grać na gitarze. Bardziej chodzi o to, abym nie myliła się przy chwytach i innych takich, bo z tym mam problem. Jest również problem z moją gitarą i muszę go rozwiązać, aby ów marzenie spełnić :D
    4. Jako tako ulubionej książki nie mam, aczkolwiek czytam teraz "Niezgodną" i bardzo podoba mi się ta książka.
    5. Siatkówka bez dwóch zdań.
    6. Inspiruje mnie bardzo dużo rzeczy, lecz nie każda na dane opowiadanie. Zazwyczaj robię coś typu surfuję po internecie, słucham muzyki czy coś w tym stylu i BACH! Przychodzi pomysł. :))
    7. Niedługo. Może z pół roku.
    8. Planuję stworzyć specyficzne fanfiction. Tzn. jedyne w swoim rodzaju, co nie znaczy, że porzucę tego bloga, dzięki któremu rozwinęłam się :)
    9. 13 :3
    10. Nie posiadam takiej, ale w ostatnim czasie bardzo często słucham piosenki 5 Seconds of Summer "Amnesia".
    11. Bardzo :) Chociaż zdecydowanie bardziej motywuje komentarz, bo wtedy widzisz, że dana osoba jest tym zainteresowana.
    Directioner_Forever <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Wiktoria
    2.Pop, ale bywają wyjątki(Bardzo często)
    3.Wyjechać do Londynu
    4.Igrzyska śmierci:Kosogłos
    5.Piłka nożna
    6 Muzyka, czytanie
    7.około 2 miesięcy :*
    8.Blogowaććććć jeszczeeeeeeeeee długooooooooo!!!:*
    9.13
    10. 5SOS:Amnesia, SLSP ,1d-Story of my life
    11.Oczywiście....
    Stylesowa

    OdpowiedzUsuń