One Direction i My.. - imaginy

sobota, 2 sierpnia 2014

"Dzień który zmienił moje życie na zawsze"cz.13

  Jeśli będą ponad 3 komentarze kolejna część pojawi się jeszcze dziś!!!                                           
                               "Dzień który zmienił moje życie na zawsze"cz.13
O co my tu mamy...
mówiąc to chwycił w ręce mój ręcznik
W;Ręcznik! nie widzisz!-syknęłam zażenowana
H;Ale co na nim jest?!-zapytał retorycznie-Jaki słodki!!! chłopcy patrzcie!!-pokazał chłopcom, a moje policzki zalały się rumieńcem, no tego mi jeszcze trzeba!niech mnie dobiją tym rumieńcem!!! czujecie ten sarkazm?!nie chciałam aby chłopcy to zobaczyli więc odwróciłam głowę do torsu Nialla
N;Słodkie-szepnął tak abym tylko ja to usłyszała-choć do basenu i nie martw się, to na serio urocze-oplótł mnie ramieniem w talii
W;Takie słodkie!że aż żenujące!-powiedziałam pod nosem, a blondyn się zaśmiał-Ale nic już nie poradzę, więc chodź-wzięłam go za rękę i prowadziłam w kierunku basenu, a Hazza za ten ręcznik oberwie!!, chlapaliśmy się chwilę z Ni w wodzie, a potem ułożyłam się na dmuchanym materacu, i dryfowałam po dużym basenie
W;Mógłby mi ktoś podać okulary przeciwsłoneczne?
N;Już idę!-zawołał, przyniósł mi moje okulary
W;Dziękuję-obdarzyłam go najsłodszym uśmiechem na jaki tylko mogłam się zdobyć.Po około godzinie dryfowania totalnie się wysuszyłam, a chłopcy właśnie co z chłopakami! jakoś tak chwilowo ucichli.Może poszli po sok? zastanawiałam się dopóki nie poczułam na sobie zimnej ciszy-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!-pisnęłam i spadłam z dmuchanego materaca prosto do zimnej już wody-Cholera!!!!Zimno!!!AAAA!!Debile!!!!!!-krzyknęłam i wyszłam z wody, przed basenem zobacyłam śmiejących się chłopaków, wśród których znalazłam mojego oprawcę-Masz przerąbane!!-pobiegłam do Zayna trzymającego wiadro, stanęłam naprzeciw niego-Głupio by było jakby ktoś mokry cię teraz przytuli nie??-nie czekałam na jego odpowiedź, po prostu się w niego wtuliłam  i popchnęłam do basenu przez co oboje wpadliśmy
Z;(S.T.I) zimno!
W;Serio?? UPS!!!!-powiedziałam i wszyscy łącznie z chłopakami zaczęliśmy się śmiać po chwili nawet Zayn do nas dołączył-Chłopaki co tak stoicie? wskakujcie!!-nie czekałam długo a obok mnie znajdował się Niall
N;(T.I) idziemy dziś na jakąś imprezę, idziesz z nami?
W;Chciałabym, ale nie mogę-powiedziałam z żalem w głosie
N;Dlaczego?-spytał zmartwiony
W;Nie jestem pełnoletnia, mam dopiero 15 lat !
N;To nie problem, uwierz, mu jesteśmy 1D!
W;A no tak zapomniałam, w takim razie, mogę iść
N;Wychodzimy za jakąś godzinę
W:Co?! ja nie zdążę!!-powiedziałam i wbiegłam do domu, pędem gnałam do mojego pokoju, postanowiłam zapytać Nini o pomoc w wybraniu pomiędzy dwoma kreacjami, Po dłuższej chwili namysłu Ni wybrał ten   strój
W;No to co, idziemy?-chłopcy w tym samum czasie odwrócili się w moim kierunku
H;Wow
Lou;Harry przestań się ślinić!!-zaśmialiśmy się wszyscy a Hazzuś spuścił speszony wzrok
N;Ślicznie wyglądasz-chyba się zarumieniłam!! co ja gadam na pewno! całe policzki mnie pieką!! chłopcy to zauważyli, bo zaczęli chichotać
W;Dziękuję, idziemy?-podeszłam do chłopaków
li;Tak!!!!-Ni chwycił mnie w talii i przyciągnął do siebie.Jechaliśmy jednym autem, ponieważ tylko Liam miał być tego wieczoru trzeźwy, szłam ostatnia, więc wypadło na to że to ja mam siedzieć komuś na kolana, trochę zakłopotana stałam chwilkę przed drzwiami, aż blondasek nie wyciągnął w moim kierunku rąk, bez namysłu podeszłam do niego, a on przyciągnął mnie do siebie i złączył swoje ręce oplatając mnie w talli przez całą drogę czułam na sobie...
______________________________________________
Stylesowa
Kolejna część powinna być jutro!!to opowiadanie niestety dobiega  końca więc został 1-2 rozdziały!! Liczę na komy!!

2 komentarze: