One Direction i My.. - imaginy

sobota, 9 sierpnia 2014

"Dzień który zmienił moje życie, na zawsze" 16- koniec. chcecie epilogi(2)?

   Z dedykacją dla wszystkich directioners! :* kocham, i dziękuję za czytanie tego opowiadania .Chciałabym, aby wszystkie osoby które to czytały, skomentowały, ten rozdział, Dziękuję jeszcze raz!! <3
PS. z kim chcecie kolejny rozdział?  piszcie w komach.   
                  "Dzień który zmienił moje życie, na zawsze" 16- koniec
Dzień mojego wyjazdu nadciągał wielkimi krokami, autobus mam o 17 pod wieczór, wiec jeszcze większość dnia spędzę z moim ukochanym... i najprawdopodobniej jedynym... ja jeszcze nigdy się tak nie czułam  tak tak..... po prostu szczęśliwa, kochana, ważna
*Dzień wyjazdu*
*Niall's pov
Wszystko musi być gotowe, (.S.T.I)  musi mnie zapamiętać, to ostatnie wyrażenie musi być równie niesamowite co ostatnia noc, która była jednym  słowem  niesamowita, najpierw wieczorem wyszliśmy na romantyczny spacer, później  oglądaliśmy romantyczny  film na którym prawie płakałem, a (T.I)  płakała,  zjedliśmy pyszną kolację , potem w moim pokoju..... było na serio cudownie chyba najlepsza noc w moim życiu.... sami chyba wiecie co się stało (T.I) była boska, najlepszy orgazm w moim życiu, ale wracając do niespodzianki, wszystko, musi być dopracowane, (S.T.I) musi pamiętać o mnie. Więc od rano chodziłem  jak na szpilkach, i sprawdzam czy wszystko jest dopracowane .Śniadanie przygotowane?  TAK. Bilety zamówione? TAK.Niespodzianka gotowa? TAK.Chłopaki wtajemniczeni? TAK.Więc jestem gotowy.Spojrzałem na zegarek, który wskazywał 10, czyli czas na pobudkę mojego skarba. Wszedłem do mojego w sumie "naszego" pokoju, zastałem w nim już ubraną i czekającą (T.I) 
N:A miałem cię obudzić!-westchnąłem-No ale skoro już nie śpisz  to chodź na śniadanie 
*(T.I)'s pov
Zeszliśmy na dół po ścieżce zrobionej z płatków róż.W kuchni czekał pięknie przyozdobiony stół, zauważyłam naleśnika na talerzu, na którym było.... serduszko? to takie słodkie, kochane, a zarazem niesprawiedliwe, bo muszę wyjechać, okej, ale jeszcze nie na to czas, teraz chcę się nacieszyć moim chłopakiem. Po pysznym śniadaniu pięknie mu podziękowałam, całusem .Później wyszliśmy do kina na "Igrzyska śmierci", w drodze powrotnej, wstąpiliśmy, do restauracji na obiad, gdy weszłam do domu około 15;30. Panował tam istny harmider. Chłopaki ciągle, się kłócili
W;Co jest?-chłopcy nagle na mnie spojrzeli,  i jak na zawołanie się uciszyli, 
N:Chodź-zaprowadził mnie na taras gdzie był ustawiony skórzany czarny fotel,naprzeciwko stał głośnik, na którym leżało 5 mikrofonów, na całym tarasie były rozsypane płatki róż, różne akcenty z serduszkami napisy "I love you"  i co mnie zaskoczyło na barierze był polski napis:"zawsze znajdziemy właściwą drogę aby do siebie dość.PS KOCHAM CIĘ" w tej chwili z moich oczu spłynęły pojedyncze łzy. Zauważyłam również czerwone światełka w kształcie serduszek, całość robiło cudowną atmosferę, po prostu, brak słów.Spojrzałam na chłopaków którzy stali przed mną z mikrofonami, usiadłam na fotelu i zaczęłam na nich patrzeć.-Te piosenki napisałem z myślą o tobie-Powiedział Niall, do moich uszu dobiegły pierwsze słowa piosenki  (łapajcie tłumaczenie i włączcie se muzykę ;D)
 *ZAYN
REF>Raz, dwa.. raz, dwa, trzy...
Oh yeah yeah
Oh yeah, yeah, yeah, yeah! Ooh!
Oh yeah yeah
Oh yeah! yeah! yeah! yeah! Ooh!

Nigdy nie miałem zbyt wiele wiary w miłość czy cuda
Nigdy nie chciałem zaprzeczać swemu sercu
Ale pławienie się w twoim świecie jest jakimś duchowym przeżyciem
Rodzę się na nowo za każdym razem kiedy spędzasz noc.
*NIALL
Bo twoja seksualność sprawia, że jestem w raju-zaczęłam lekko chichotać co Niall najprawdopodobniej zauważył, co ja mówię na pewno!
tak, twoja seksualność sprawia że jestem w raju
I to widać... (yeah, yeah, yeah)

Bo dzięki tobie czuję się 
jakby niebo było zamknięte przede mną*
zbyt długo, zbyt długo..
yeah, sprawiasz że czuję się
jakby niebo było zamknięte przede mną
zbyt długo, zbyt długo..
REF>Oh yeah yeah yeah Ooh!...

Powalasz mnie na kolana
Doprowadzasz do zeznań
Potrafisz nawrócić grzesznika
Otwórz swe "wrota", bo nie mogę się doczekać by ujrzeć "światło"
I to właśnie "tam" chcę zostać..

*HARRY
 Bo twoja seksualność sprawia, że jestem w raju
Tak, twoja seksualność sprawia że jestem w raju
I to widać.. (yeah, yeah, yeah)
Bo dzięki tobie czuję się 
jakby niebo było zamknięte przede mną*
zbyt długo, zbyt długo..
*LOUIS

yeah, sprawiasz że czuję się
jakby niebo było zamknięte przede mną
zbyt długo, zbyt długo..
Oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah!
Czy nie mogę tu po prostu zostać
i spędzić reszty moich dni (mojego życia) :)

Oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah!
Czy nie mogę tu po prostu zostać
i spędzić reszty moich dni (mojego życia)
*LIAM
Bo dzięki tobie czuję się 
jakby niebo było zamknięte przede mną*
zbyt długo, zbyt długo..
yeah, sprawiasz że czuję się
jakby niebo było zamknięte przede mną
zbyt długo, zbyt długo..


REF>Oh yeah yeah yeah...
* locked out of heaven - zakaz wstępu do nieba
TO było piękne powiedziałam bezgłośnie "THANK YOU" do Nialla, chciałam już wstać i go przytulić bo myślałam że to koniec niespodzianki. Ale się myliłam bo z głośników dobiegła mnie druga piosenka
*LOUIS
Oh jej oczy, jej oczy
sprawiają, że gwiazdy zdają się nie świecić
Jej włosy, jej włosy 
Opadają perfekcyjnie bez układania
Jest taka piękna
I mówię jej to codziennie
*ZAYN
Tak, wiem, wiem
Kiedy ja prawię jej komplementy,
ona mi nie wierzy
I to takie smutne, 
że ona nie widzi tego co ja
Ale za każdym razem, kiedy pyta się mnie czy wygląda ok ?
ja mówię
*LIAM
Kiedy widzę twoją twarz
nie ma rzeczy którą bym zmienił
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
a kiedy się uśmiechasz cały świat zatrzymuje się i wpatruje przez chwilę
Dziewczyno, bo jesteś fantastyczna
Po prostu taka jaka jesteś
*HARRY
Jej usta, jej usta
mógłbym je całować cały dzień gdyby mi pozwoliła
Jej śmiech, jej śmiech
ona go nie cierpi, ale ja myślę, że jest seksowny
Jest taka piękna
i mówię jej to codziennie
Wiesz, wiesz, wiesz, że nigdy bym Cię nie poprosił żebyś się zmieniła
Jeśli szukasz ideału to zostań taka jaka jesteś
Więc nawet nie trudź się i nie pytaj czy wyglądasz dobrze,
Wiesz, że powiem
*NIALL
Kiedy widzę twoją twarz
nie ma rzeczy którą bym zmienił
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
a kiedy się uśmiechasz cały świat zatrzymuje się i wpatruje przez chwilę
bo jesteś fantastyczna
Po prostu taka jaka jesteś

Taka jaka jesteś
taka jaka jesteś
Dziewczyno jesteś fantastyczna 
taka jaka jesteś

A kiedy widzę twoją twarz
nie ma rzeczy którą bym zmienił
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
A kiedy się uśmiechasz
cały świat zatrzymuje się i wpatruje się przez chwilę
bo jesteś fantastyczna 
Po prostu taka jaka jesteś
Czułam się jak księżniczka, ta piosenka była taka piękna, i fantastyczna że musiałam na chwilę przymknąć oczy aby nie płakać, Niall szepnął"To jeszcze nie koniec" teraz jeszcze bardziej zachciało mi się płakać bo to zabrzmiało dwuznacznie- nie koniec piosenki, albo nie koniec z nami, oby, ja go tak kocham, mój wewnętrzny monolog przerwały nuty kolejnej piosenki
*Niall
Jeśli kiedykolwiek opuścisz mnie kochanie, -zaczęłam nieświadomi płakać
Zostaw trochę morfiny przy moich drzwiach 
Ponieważ potrzeba mnóstwa leków 
Aby uświadomić sobie, że to, co mieliśmy,-Moje łzy zaczeły cieknąć ciurkiem
Że tego już nie mamy.
*NIALL&HARRY
Nie ma religii, która mogłaby mnie uratować 
Nie ważne jak długo będę klęczał na podłodze 
Więc zapamiętaj wszystkie moje poświęcenia
By Cię zatrzymać u mego boku
I powstrzymać od wyjścia za drzwi.
*HARRY&ZAYN
Bo nie będzie światła słońca 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Nie będzie bezchmurnego nieba 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Dokładnie jak chmury 
Moje oczy zrobią to samo, jeśli odejdziesz 
Każdego dnia będzie padał deszcz (deszcz, deszcz...)
*ZAYN&LOUIS
Nigdy nie byłem ulubieńcem twojej matki 
Twój tata nie może nawet spojrzeć mi w oczy 
Och, gdybym był na ich miejscu, robiłbym to samo 
Mówił, że moja mała dziewczynka 
Prowadza się z kłopotliwym facetem 
*LOUIS&LIAM
Ale oni się po prostu boją czegoś, czego nie mogą zrozumieć 
Och, dobrze maleńka obserwuj jak zmieniam ich zdanie
Tak dla Ciebie spróbuję, spróbuję, spróbuję, spróbuję 
Pozbierać te potłuczone kawałki dopóki krwawię
Jeśli to sprawi, że będziesz moja
*LIAM&NIALL
Bo nie będzie światła słońca 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Nie będzie bezchmurnego nieba 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Dokładnie jak chmury 
Moje oczy zrobią to samo, jeśli odejdziesz 
Każdego dnia będzie padał deszcz (deszcz, deszcz...)
*NIALL
Nie możesz powiedzieć żegnaj-No właśnie, nie mogę nie chcę nie umiem, jestem słaba, albo po prostu zakochana
Nie możesz powiedzieć żegnaj
Pozbieram potłuczone kawałki póki krwawię 
Jeśli to sprawi, że będzie dobrze

Bo nie będzie światła słońca 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Nie będzie bezchmurnego nieba 
Jeśli stracę Ciebie, kochanie 
Dokładnie jak chmury -przestałam płakać, i zaczęłam się delikatnie uśmiechać, no bo... on napisał te piosenki dla mnie
Moje oczy zrobią to samo, jeśli odejdziesz 
Każdego dnia będzie padał deszcz (deszcz, deszcz...)
W tej chwili nie płakałam, po prostu siedziałam, z delikatnym uśmiechem, zaczęli śpiewać kolejną piosenkę  zobaczyłam że na wielkim ekranie za chłopakami zaczyna lecieć slajd, z naszymi wspólnymi zdjęciami, począwszy od "koncertu" kończąc na wczorajszym wyjściu, to był cudowny gest
*ZAYN
Nie mogę uwierzyć, że pakujesz swoje walizki
Tak bardzo staram się nie rozpłakać
Przeżyłem najlepsze chwile i teraz jest najgorszy czas
Ale musimy się pożegnać
*HARRY
Nie obiecuj, że będziesz pisać
Nie obiecuj, że zadzwonisz
Po prostu obiecaj, że nie zapomnisz, że mieliśmy to wszystko
*NIALL
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością
*LOUIS
Marzę, byśmy mogli być teraz sami
Jeżeli moglibyśmy znaleźć miejsce do ukrycia się
Sprawić, by ostatni raz, był jak pierwszy raz
Wcisnąć guzik i przewinąć
*LIAM
Nie mów słowa, które jest na twoich ustach
Nie patrz na mnie w ten sposób
Po prostu obiecaj, że będziesz pamiętać
Kiedy uczucia wyblakną
*NIALL
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością
HARRY&ZAYN
Więc proszę, nie czyń tego jeszcze trudniejszym
Nie możemy tego ciągnąć dalej
I wiem, że nie ma niczego, co chciałbym zmienić, zmienić
NIALL&ZAYN&HARRY
Ponieważ byłaś moją na wakacjach
Teraz wiemy, że to prawie koniec
Harry:
To wydaje się jak śnieg we wrześniu
Ale ja zawsze będę pamiętał
WSZYSCY
Byłaś moją letnią miłością
Zawsze będziesz moją letnią miłością-Przez całą piosenkę ryczałam,  nie wiem czy ze szczęścia czy ze smutku, może i to i to naraz, to był piękny gest, ale możliwe że już nigdy nie zobaczę tych wyszczerzonych mordek.TO MNIE PRZYTŁACZA!! 
To już ostatnia piosenka, wiem bo Nini kiwnął w moim kierunku głową, nie czekając na nic ruszyłam w stronę chłopaka rzuciłam mu się na szyję, po około 5 minutach oderwałam się od niego
N-Proszę-W jego głosie dało się wyczuć że ledwo powstrzymuje się od płaczu, wręczył mi małe pudełko, otworzyłam, pudełeczko w środku był breloczek z kluczem posłałam mu zdezorientowane spojrzenie.Wyciągnął z kieszeni serduszko, przyłożyłam klucz do zgłębienia-Tylko ty masz klucz do mojego serca błagam nigdy nie zapomnij o mnie... o tym co mieliśmy, obiecaj-Na końcu głos mu się załamał, złączył nasze usta w pocałunku, całowaliśmy się tak jakbyśmy się widzieli ostatni raz .To znaczy ja na pewno jeszcze o nim jeszcze usłyszę w końcu jest sławny, ale on o mnie może zapomnieć., gdy się w końcu od siebie oderwaliśmy szepnełam ciche 
W:Obiecuję, kocham cię Niall
N;JA ciebie bardziej (T.I)-powiedział drżącym głosem
Z;Nie chcę wam przeszkadzać, ale... musimy jechać zawieść (S.T.I) na przystanek autokarowy-niechętnie poszliśmy.Na przystanku pożegnałam się z chłopakami ze łzami w oczach. Na końcu został mój chłopak
N;Otwórz to w autokarze, i napisz jak dojedziesz, do domu, jak byś kiedykolwiek miała jakiś problem możesz na mnie liczyć.Kocham cię-powiedział to podając mi dosyć pokaźne pudełko
W;JA ciebie też... A wiec pora się pożegnać-ledwo wykrztusiłam przez łzy
N:Nie płacz kochanie, my się nie żegnamy, nie musimy mówić żegnaj....Po prostu.. do zobaczenia, pozostaniemy w kontakcie, na telefon wgrałem ci te dzisiejsze piosenki, jak będziesz tęsknić to posłuchaj, albo po prostu napisz
W;Przepraszam jestem słaba, ale zawsze będę cię kochać i pamiętać co mieliśmy... co mamy-samotna łza poleciała po jego policzku, szybko ją otarłam
N:JA też-Usłyszeliśmy głos że czas wsiadać, niechętnie się od siebie odkleiliśmy-Do zobaczenia, kocham cię 
W;DO zobaczenia, ja też cię kocham-łzy jeszcze bardziej ciekły po moich policzkach.Odwróciłam się jeszcze kilka razy za nim wsiadłam, na jego twarzy także pojawiły się łzy.W autokarze otworzyłam pudełko, w środku były zdjęcia te z pokazu slajdów dzisiaj, były tam też dwa małe pudełka tak jakby na biżuterię, otworzyłam pierwsze był w nim łańcuszek, a dokładnie otwierane serduszko a w środku... nasze zdjęcie... o boże ja go kocham!! łzy ciekły ciągle i ciągle, gdy sie lekko uspokoiłam, otworzyłam drugie pudełko w środku był pierścionek, od razu go założyłam na dnie pudełka dostrzegłam jeszcze kilkanaście kartek każda ładnie ręcznie ozdobiona, z jakimiś cytatami, lub jego wyznaniami, albo żebym o nim pamiętała, kawałki piosenek, po prostu super. Wyciągnęłam telefon podłączyłam słuchawki i słuchałam piosenek, chciałam wysłać SMS-a do Nialla, ale wtedy sobie przypomniałam że nawet nie mam jego numeru, i niby jak mam go zdobyć-pytałam wewnętrznie załamana, mam mu na ?TT napisać:"Hej to ja (T.I) w wakacje byliśmy razem, potem musiałam, wyjechać chciałam do ciebie napisać ale nie mam twojego numeru" nie!! nie dość że to głupie to jeszcze niedorzeczne, on ma TT zawalony tysiącami wiadomości od fanów, więc wątpię że mnie znajdzie! Jaka ja jestem głupia, czas sobie uświadomić,  TO BYŁA TYLKO WAKACYJNA MIŁOŚĆ, ale ja go kocham i nigdy nie przestanę.Resztę drogi autokarem, spędziłam na słuchaniu ich piosenek tak długo że już praktycznie wszystkie znam na pamięć, słuchałam i myślałam o mojej letniej i chyba jedynej miłości...

KONIEC
__________________________________________
Stylesowa
HEjka mam kilka spraw
1. sorry za czcionkę po prostu jak dawałam większą, to pół wyrazu ucinało
2Ta najważniejsza  czy chcecie aby to już był koniec tego opowiadania czy chcecie jeszcze epilog?
3. z kim chcecie kolejne opowiadanie?
4.Niech każdy kto to czytał, skomentuje, chcę wiedzieć ilu was to czytało, pliss byłabym bardzo wdzięczna! kocham! :*





3 komentarze:

  1. Fajnie się skończył ;) Ale bym chciała żeby to nie był jeszcze koniec ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytalam | daj epilog | nie chce zeby sie kończył !! | | kocham !!! <333
    Niech bd ze oni sie potem spotkali bo ona sie przeprowadzila tam i oni sie spotkali i Niall sie jej oswiadczy i bd do konca zycia razem i 2 dzieci :))))) haha cos takiegoo

    OdpowiedzUsuń
  3. A i z Zaynem mogla bys napisac :D

    OdpowiedzUsuń