One Direction i My.. - imaginy

czwartek, 14 maja 2015

Pomysł na kolejny imagin :)

A więc tak jak wspominałam.. Piszecie który numerek najlepszy, i z kim chcielibyście, no chyba że moja propozycja sie podoba :D
~ ~ ~ ~ ~ ~

1. Ja myślę, że tu Louis *-*
...
-  Jej skrzydła świeciły w ciemności. Biło od nich czyste światło, takie niewinne. Pragnąłem bronić jej do końca świata. Tylko dlaczego muszę być tym złym?! Dlaczego moje skrzydła muszą być czarne?! Moje życie, to życie zła i wrogości, moi bracia są aniołami ciemności,tak jak ja. A ona?! Ona jest taka czysta, dobra, niewinna.. Zakochałem sie w swoim wrogu! Ale ona kocha też mnie! Co teraz mamy zrobić?! Nie możemy uciekać przez cale nasze istnienie.. 
...

2. Tu Niall <3
...
- Cześć. Słuchaj. Może wydać ci sie to dziwne, ale śniłeś mi sie dzisiejszej nocy.. - powiedziałam niepewnie
- Zabawne bo widzę cie pierwszy raz.. - chłopak sie zaśmiał
- To tak jak ja ciebie.. - uśmiechnęłam sie, co odwzajemnił. 

...

3. To tak jak we fragmencie Liam.. :)
...
Pokłóciłam sie z Liamem.. Mieszkamy razem.
Wyciągałam z szafki talerz, ale wszystko wypadło i potłukło sie tak że rozcięło mi dłonie.. Zjechałam po szafce, usiadłam na podłodze i wpatrywałam sie w wyciekającą krew, której było coraz więcej, czułam sie coraz słabiej. Mój problem polegał na tym że już nie chciałam żyć. Powód?! Liam, chłopak którego kocham, chłopak który widzi we mnie tylko współlokatorkę. I teraz jeszcze tak kłótnia. Wykrzyczał mi prosto w twarz że mnie nie znosi, nienawidzi i żałuje że mnie poznał. Czułam sie jakby ktoś wyrwał mi serce łyżką.. Z moich oczu mimowolnie wypłynęły łzy. Jak on mógł mi tak powiedzieć, przecież sie przyjaźniliśmy, znamy sie od pierwszej liceum, obiecał że nigdy mnie nie skrzywdzi..

...

4. Z Harrym..  :D
...
Usłyszałam że ktoś idzie w moja stronę, zignorowałam to. W końcu jestem taka jak oni i nic nie poznają.. Po chwili ten ktoś usiadł obok mnie, czułam jego wzrok na sobie. Spojrzałam na niego i moim oczom ukazał sie chłopak, mniej więcej w moim wieku.. Tzn moim ludzkim wieku, czyli jakieś 18 lat, miał brązowe włosy, które lekko sie kręciły, do tego w jego tęczówkach odbijał sie blask księżyca. Był śliczny..
Ch: Cześć.. - uśmiechnął sie, w jego policzkach pokazały sie dziwne dziurki. Jeszcze nigdy sie widziałam czegoś takiego. Wyciągnęłam dłoń i dotknęłam jego policzka w miejscu tych dołeczków. Chłopak zachichotał.
J: Hej.. - uśmiechnęłam sie i zabrałam rękę z jego twarzy
Ch: Jestem Harry
J: (T.i.).. Milo mi śliczny chłopcze..

...

5. Zayn.. nie miałam pomysłu, ale może coś wymyśle..
Hmmm...

K: I co zamierzasz zrobić? - zapytała Kim
J: Nie wiem, może dam ogłoszenie na necie.. - wzruszyłam ramionami.
K: Myślisz że ktoś sie zgłosi?
J: Mam taką nadzieje. Jest wiele młodych ludzi którzy szukają mieszkania w Londynie.


Dobra to wybierajcie!!!
I komentujcie Louisa :D <3



Naat

23 komentarze:

  1. 1 i Louis ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i Niall *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie będziesz pisała z Zayn'em?? Jak tak to szkoda. No to jeśli chodzi o imagin to Harry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę, ale aktualnie nie mam pomysłu na Zayna..
      Mogę wymyślić, jeśli chcesz i dodać go tu.. :)
      #Naat

      Usuń
  4. 1 i 2 <3 Nia mogłam się zdecydować xD

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1... A i jeszcze 1

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 - najfajniejszy
    A jak cos moze byc 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sa super blagam zrob wszystkieee a jak nie to : 1 2 3 4 ❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Niall ♡ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. PROSZE NIALL !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy NIALL

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 Lou taka fantastyka ale Harry tez jest całkiem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  12. A mogłabyś wszystkie? *.* ❤ Każdy jest świetny i nie umiem się zdecydować xd ;)
    Jak juz musze wybrać to chyba 1

    OdpowiedzUsuń