One Direction i My.. - imaginy

wtorek, 1 kwietnia 2014

Harry cz.1

Bardzo chciałabym was przeprosić za moją nieobecność, ale dzisiaj pisałam egzaminy. Postaram się już regularnie dodawać posty :)  
//snickers
______________________________________________________________________________ 
 *przeszłość*
Siedziałam jak zwykle w swoim pokoju. Oglądałam jakiś film. Na kolanach trzymałam laptopa. Nagle zaczęłam się nudzić. Weszłam na GG i napisałam do swojej przyjaciółki. Po jakimś czasie zauważyłam, że mam wiadomość od " Hazza94 ", a jej tereść to zwykłe "hej". Odpisałam tym samym. Najpierw uważałam, że napisze do mnie raz, może dwa i nasza znajomość się zakończy, ale myliłam się.
Mijały tygodnie a ja nadal utrzymywałam kontakt z Harry'm. Wysłał mi swoje zdjęcie i poprosił mnie o to samo. Spełniłam jego prośbę. Kiedy zobaczyłam te czekoladowe loki, zielone oczy i dołeczki w policzkach, po prostu zaniemówiłam.
Po około miesiącu Harry zapytał czy nie chciałabym się z nim spotkać. Byliśmy w tym samym wieku i szczerze mówiąc byliśmy do siebie bardzo podobni, względem zainteresowań i charakteru.
Ja - 19-latka kochająca modę. Jej jedyne zainteresowanie to blogowanie.
On - 19-latek, który również czerpał przyjemność z pokazów mody.
Po dłuższej chwili namysłu zgodziłam się. Byliśmy umówieni dokładnie 11 maja bieżącego roku o godzinie 13:00 na Downstreet w Londynie.
Powiedziałam o moim nowym koledze rodzicom. Cały czas paplałam przyjaciółką o Hazzie. Naprawdę mnie oczarował. Nie mogłam się doczekać spotkania z nim.
*teraźniejszość*
W końcu ! Dzisiaj jest ten dzień kiedy pierwszy raz spotkam Harry'ego w realu a nie tylko na kamerce internetowej ! Nie mogę się już doczekać.
Szybko ubrałam na siebie miętową sukienkę i bladoróżowe szpilki. Rzęsy pomalowałam maskarą w odcieniu granatu. Szybko złapałam brązową torebkę i wyszłam w stronę parku.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz