One Direction i My.. - imaginy

czwartek, 9 lipca 2015

Zayni.. ~ What happened? (Vas happening?!) - część 5 /ostatnia

Hejo Hej!!
Dodaje już ostatnią część!!
Miałam dodać imagina z Niallem, ale nie wiem czy chcecie!!
Do tego pamiętacie o moim FF - Night Changes ~ Darker life?! Jest tam już 88 rozdziałów! :o
Jestem w szoku że to fanfiction jeszcze cieszy sie popularnością!
+ jutro są moje urodziny!! Nie pytajcie które.. :/
I WAŻNE PYTANIE POD CZĘŚCIĄ!!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

  Nie mając Malika przy sobie nie miałam po co żyć! Usłyszałam dzwonek do drzwi na przemian z pukaniem, słyszę to co kilkanaście sekund. W głowie każde stuknięcie było jak kościelny dzwon. Wyszłam spod cieplutkiego koca i poszłam otworzyć. Zamarłam widząc go przed sobą, nie widziałam, nie czułam, nie dotykałam go już od tak długiego czasu. Wszedł do środka, patrzał ze smutkiem w moje oczy, zresztą na całą mnie.
Z: (T.i.) ja..
- urwał gdy w mgnieniu oka wtuliłam sie w jego ciało. Odwzajemnił uścisk jeszcze mocniej dzięki czemu wyraźniej słyszałam uderzenia jego serca.
J: Przepraszam. - wydukałam w jego koszulkę.
Z: Nie przepraszaj.. Ja powinienem to zrobić, pozwoliłem ci odejść, pozwoliłem byś myślała że przez taki problem przestane cie kochać. - wtulił sie we mnie bardziej.
J: Co? - byłam zaskoczona, skąd on wie?! Odsunęłam sie od niego by spojrzeć w te brązowe oczy. - Wiesz? - pytałam cicho, przeszłam do salonu gdzie wcześniej siedziałam. Zayn poszedł za mną i usiadł obok mnie zagarniając moją mała dłoń w swoją.
Z: Myślałem bardzo długo, nie pasowała mi twoja 'zdrada'.. - zrobił cudzysłów - ..Potem przyszła Kami i myślałem że mnie rozszarpie. - zaśmiał sie krotko, ale w żaden sposób nie udało mu sie rozluźnić atmosfery.
J: Czyli już wiesz.. - spuściłam wzrok - Nie mam pojęcia czemu tak jest.. - broniłam sie - ..i jeśli nie mogę dać ci jak najwięcej przyjemności, nie mogę cie zatrzymać przy sobie. - mówiłam cicho. Poczułam jak szatyn znów mnie do siebie przyciąga i usadza na swoich kolanach.
Z: Ale Ty dajesz mi przyjemność będąc przy mnie.. Czemu ze mną nie porozmawiałaś, rozwiązalibyśmy ten problem jakoś.. - ujął moją twarz w dłonie i skierował tak bym na niego patrzała - A jeżeli nie odczuwasz tej rozkoszy co ja podczas naszego sexu to nie sądzisz że coś jest ze mną nie tak?! - uniósł lekko brwi.
J: Nie sądzę.. - zaprzeczyłam - Nie chciałam ci mówić bo wiem jak bardzo to kochasz.. Bałam sie że mnie zostawisz.. - łkałam.
Z: I dlatego wolałaś skłamać? Bym Cie znienawidził? - jego intensywne spojrzenie powodowało ze sie rozpływałam.
J: Wydawało mi sie że tak będzie najlepiej.. - mruknęłam.
Z: Nie było lepiej.. Jesteś moim całym światem. - zapewnił - Nie chce żyć z tajemnicami, ale nie chce też żyć bez Ciebie. Obiecaj że już nic nie będziesz przede mną ukrywać.
J: Dalej mnie kochasz? - spojrzałam w jego oczy, pierwszy raz dobrowolnie.
Z: Zawsze będę cie kochał i zrobię wszystko żebyś znów czuła co na początku.. - zmniejszyłam delikatnie twarz do niego, a on opadł do końca na moje wargi. Najpierw całował mnie tak jakby nigdy w życiu tego nie robił, ale z czasem pocałunek był szybszy, bardziej namiętny i pełen pożądania. Usadowiłam sie wygodniej na jego kolanach i położyłam jedną dłoń na policzku a drugą umiejscowiłam w miękkich włosach. Coś sie we mnie działo, pragnienie jakie powstawało było intensywne i wiedziałam że teraz, albo nigdy. Szatyn ułożył na moich biodrach swoje duże dłonie i ścisnął je, tak że aż jęknęłam mu w usta.. Zaczął sie ode mnie odsuwać, co spotkało sie z moim niezadowoleniem.
J: Nie przestawaj.. - mruknęłam.
Z: Nie mam zamiaru. - zapewnił i ułożył mnie na tej kanapie, zjechał z  pocałunkami na moją szyje i lekko o odsłonięty dekolt. Składał na moim ciele miliony pocałunków, które doprowadzały mnie do szaleństwa. Błądziłam rękoma po jego torsie, podwijałam t-shirt tak że pozostało go tylko przeciągnąć przez głowę. - O której wraca Kami? - uśmiechnął sie w ten swój powalający sposób.
J: Nie wiem, ale chyba późno.. - zachichotał, podniósł sie i wyciągnął dłoń bym i ja wstała. Zaczął mnie ciągnąć na górę, ale nawet nie dotarliśmy do schodów a Zayn całował mnie tak namiętnie że rozpływałam sie od samego dotyku. Nasze języki wariowały w niesamowicie szybkim tempie, z trudem weszliśmy tak po schodach i dotarliśmy do mojej tymczasowej sypialni. Niemal rzucił mnie na łóżko i rozpoczął sie nasz agresywny 'taniec miłości'.. Szybko pozbyliśmy sie swoich ubrań, Malik nie przestawał pieścić mojego ciała, a ja nie powstrzymywałam jęków które wydostawały sie coraz częściej z mojego gardła. Wiłam sie kiedy poczułam jego język i paluszki w tamtym miejscu, czułam że ten sex będzie jednym z najlepszych w naszym związku.. Rozpływałabym sie dalej, ale poczułam jak Zayn przestaje, zanim cokolwiek do mnie dotarło musiałam wziąć kilka głębokich oddechów, miałam wrażenie że jeszcze chwila a bym doszła.. - Co sie stało? - spytałam gdy zauważyłam ze siedzi ze smutną miną, podniosłam sie i przybliżyłam do niego. - Zayn..
Z: Przepraszam.. Ale boje sie że nie poczujesz sie tak niesamowicie jak ja.. - zakrył twarz dłońmi, uśmiechnęłam sie lekko i złapałam za jego ręce.
J: Pragnę Cie i czuje że będzie już wszystko dobrze. - spojrzał w moje oczy jakby doszukiwał sie w nich potwierdzenia. I chyba je znalazł bo znów mogłam całować jego pełne wargi. Nasza namiętność zaczęła sie od nowa, bardziej niesamowita, czuła i nasiąknięta miłością..
    Opadliśmy zdyszani na łóżko, jeszcze nigdy nie byłam tak zmęczona po stosunku.
Z: Byłaś wspaniała.. - uśmiechnął sie szeroko zagarniając mnie w swoje ramiona.
J: Ty też, jesteś najlepszy.. Jeszcze nigdy tak dobrze mi nie było. - naciągnęłam pościel mocniej na nasze gołe ciała.
Z: Ty nie.. umm.. - zacinał sie.
J: Nie, wszystko dzięki tobie i czułam to naprawdę. - zapewniłam go.
Z: Wiesz, może miałaś tak dlatego że za często.. - zamyślił sie, i lekko skrzywił jakby sie czegoś przestraszył.
J: Oby nie, bo kolejny raz tak długo nie wytrzymam.. - zachichotałam.
Z: Kocham cie.. - po chwili byliśmy już w swojej krainie wyobraźni. Wiedziałam że już nic dla nas nie będzie problemem, wiem że mogę na nim polegać, że mnie kocha i nigdy nie zostawi!

T.E!!
_________________
To piszcie czy sie podobał cały imagin!! :D
Myślę że 25 komów to bez problemy !!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Naat
PS. Mam jedno wielkie i zasadnicze pytanie!!!!!
Czytacie/komentujecie na tym blogu tylko moje imaginy/części czy innych pisarek też?!

16 komentarzy:

  1. Czytam wszystkie imaginy, to oczywiste! :D
    Świetne zakończenie, z kim nastepny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd znalazłam ten blog czytam wszystkie imaginy :) ps.super część i fajnie było by gdyby następny imagin był o Niall`u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam wszystkie imaginy ! A ten byl swietny ! Uwielbiam ta stronke. Czekam na kolejny :*
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam i staram się komentować wszystkie imaginy. A co do tego mega spodziewałam się kompletnie innego zakończenia.
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten imagin. Czytam i komentuje większość imaginów. I wszystkiego naj NAAT!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ❤ czytam wszystkie imaginy, od każdej z pisarek i każdy komentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ❤ Czytam wszystkie 💞

    OdpowiedzUsuń
  8. Super imagin :* ♥
    Czytam i komentuje wszystkie Wasze prace. Wszystkie piszecie świetnie i myślę, że to by było niesprawiedliwe gdybym komentowała tylko jednej z Was. :)
    Wszystkiego najlepszego Naat ★ ♥
    ~Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski *-* A teraz poproszę o kolejną część 'Harry ~ it's okay' c(^.^c) Kocham i życze weny ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. super i dokończ Harry its okay
    Czytam i komentuje te imaginy które mi się podobają ;) nie patrze kto je napisał .

    OdpowiedzUsuń
  11. super,czekam z nieciepliwoscia na nn, komentuje i czytam tez innych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny *.* nie moge się doczekać kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne!!! to JA...:/ czekam na imagina z Niall'em (bo go uwielbiam)jak zwykle super zakończenie... takie zakańczające i miłe! a gdybyś miała napisać tego imagina z Niall'em to napisałabyś, że on chodzi do liceum, w którym on i jakaś dziewczyna są nowi i poznaje tą dziewczyne, a reszte sama byś wymyśliła czy coś w tym stylu?????????? ( XD ) MOJE POMYSŁY SO DZIWNEEEEE...:| jesteś świetnaaaa, a co do twojego pytania to ja czasami czytam imaginy innych pisarek ale jak się pojawi jakikolwiek z Niall'em to wiadomo, że czytam tylko się nie podpisuję w komach, które piszę... XD no pozdrawiam, pozdrawiam, pozdrawiam i POZDRAWIAM, Nataliooo... :|
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAA napisałam "JA" MAŁĄ LITERĄ CO ZA ZDRADA ORTOGRAFICZNA... XD
    OLA

    OdpowiedzUsuń