One Direction i My.. - imaginy

poniedziałek, 27 lipca 2015

Always yours, xx~Niall Horan cz.1

                              Always yours, xx~Niall Horan cz.1

Cześć, nazywam się (T.I) i postanowiłam że spróbuję zaistnieć w oczach mojego idola, uprzednio starając się o follow od niego na TT(skrót od Twitter).
Obiecałam sobie że przez 365 dni będę codziennie do niego pisała,mój ulubiony dopasowany do sytuacji cytat z piosenki,  podpisując się "Always yours, xx" może w końcu mnie zaważy? łudziłam się

Dzień 1
Do @NiallOfficial
"Myślałam że byłam zraniona wcześniej
Ale nikt kiedykolwiek nie zostawił mi takiego bólu
Twoje słowa tną głębiej niż nóż
Teraz potrzebuję kogoś, kto przywróci mnie do życia
Always yours, xx"
...

Dzień 12
Do @NiallOfficial
"Jesteś piosenką do której rytmu moje serce uderza
...
I wiem że te blizny będą krwawić 
Ale oba masze serca wierzą
Że te wszystkie gwiazdy pokierują nas do domu
Always yours, xx"

Powiadomienie z twitter'a
Spojrzałam szybko na ekran telefonu, Niall coś tweet'nął:
@NiallOfficial:
Do domu...

Moje serce od razu przyśpieszyło, to niemożliwe żeby Niall nawiązał do mojego tweeta, przecież piszę do niego zaledwie 12 dni...nie, nie. Na pewno coś sobie uroiłam, to przecież o niczym nie świadczy.I z tą myślą położyłam się spać, by następnego dnia znów do Niego napisać...

Dzień 28
Do @NiallOfficial
"Chcę tylko znać cię lepiej, znać cię lepiej, znać cię lepiej, teraz
Chcę cię tylko znać, znać, znać
Always yours, xx"

Od razu po wysłaniu tweeta, poszłam do salonu i zaczęłam razem z mamą oglądać jakiś film, który akurat leciał w telewizji. Po jakiś 2 godzinach, usłyszałam jak mój telefon zaczął niespodziewanie wibrować.
2 powiadomienia z TT
szybko dotknęłam ekranu, i włączyłam powiadomienia.Harry, i Niall coś napisali

@NiallOfficial:
Kocham, zawierać nowe znajomości ;D

@HarryOfficial:
Niektórzy fani nie zdają sobie sprawy że ich widzimy.
Następnym razem daj coś naszego ;) :3

Byłam oniemiała, a co jeśli im chodzi o mnie?  jednak szybko wyrzuciłam ten pomysł z głowy. Na świecie są miliony fanek, więc dlaczego akurat mnie by zobaczyli? przecież nie wyróżniam się niczym z tłumu.Jednak i tak postanowiłam że następnego dnia dodam coś chłopaków.

Dzień 29
Do @NiallOfficial
"Słowa będą tylko słowami
Dopóki nie tchniesz w nie życia
Always yours, xx"
 Dosłownie kilka minut po wysłaniu już miałam nowe powiadomienie z portalu.

@HarryOfficial:
I o to dziewczyno, właśnie chodziło! :))

Czułam jak łzy ściekają ciurkiem po moich policzkach, nie wierzyłam w to co się dzieje, ręce mi się trzęsły nie miłosiernie, musiałam się upewnić, musiałam wiedzieć, czy o mnie mu chodziło, czy rzeczywiście MNIE zauważyli...

______________________________________
FOOD
Co was tu tak mało? ;P to dopiero początek gwiazdeczki! :*
Odpowiadając na pytanie myślę że do 2-3?







7 komentarzy:

  1. Super się zaczyna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział a to dopiero początek nie mogę się doczekać następnego *.* ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział.Super się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) czekam na next ♥ ~Asia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju już nie mogę się doczekać co będzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń