One Direction i My.. - imaginy

sobota, 25 lipca 2015

Harry Styles~It's okay cz.14 koniec+NIESPODZIANKA!

                                            Harry Styles~It's okay cz.14

Skończyłam śpiewać i usiadłam w ławce nie podnosząc wzroku na nauczyciela
...
Cała klasa zaczęła klaskać a ja spojrzałam na nich jak na idiotów, czemu do cholery oni klaszczą, przecież nie umiem KOMPLETNIE! śpiewać. Chyba że znów sobie robią jakieś żarty...
-Wooah-powiedział nauczyciel wciąż w lekkim szoku.-Dostajesz 6-powiedział z dziwnym błyskiem bólu w oczach. Pewnie załapał aluzję piosenki, w końcu nie przypadkiem wybrałam akurat ją. 
-Naprawdę?-tym razem to ja byłam zdziwiona
-Tak, i chciałbym żebyś wzięła udział w kilku konkursach, ponieważ naprawdę nieziemsko śpiewasz.-powiedział z uznaniem a mnie zatkało, po prostu. Zawsze myślałam że nie potrafię zaśpiewać ani jednego dźwięku czysto, i że w ogóle nie trafiam w rytm. Styles zapisał coś w dzienniku, po czym ponownie na mnie spojrzał, tym razem zaskoczony- Dlaczego w tamtym roku miałaś 3 na koniec? przecież z twoim głosem mogłabyś mieć spokojnie 6-powiedział zdezorientowany.
-Nigdy nie śpiewałam-powiedziałam obojętnie.
-Mogłabyś zostać po lekcji?-zapytał, miałam ochotę wykrzyczeć mu że nie, ale jest moim cholernym nauczycielem, więc jedynie przytaknęłam głową.Po dzwonku w klasie zostałam jedynie z Harrym. Nie ruszyłam się z miejsca, dobrze mi było siedzieć w takiej dużej odległości, niestety Harry'emu chyba się to nie spodobało ponieważ to on podszedł do ławki tuż przede mną i oparł się o nią, krzyżując ramiona.
-Wiesz że nie żartowałem co do tego że będę cię zabierał na konkursy?-zapytał, ale zabrzmiało to bardziej jak stwierdzenie. Kiwnęłam lekko głową-Rozumiem że się teraz do mnie nie odzywasz?-powiedział unosząc jedną brew. Przygryzłam delikatnie wargę, patrząc za okno. Pisnęłam zaskoczona gdy Harry przechylił moją twarz w swoją stronę, i przybliżył się tak że wystarczyło abym drgnęła a nasze usta by się zetknęły.
-Co ty robisz?-szepnęłam lekko oburzona
-Pozwól mi-również szepnął
-Na co?-byłam bardziej niż zdezorientowana
-Pozwól mi starać się o ciebie-szepcząc jego usta z każdym wypowiedzianym słowem muskały moje.
-Do widzenia-szepnęłam i zanim mógł cokolwiek zrobić uciekłam klasy.
Od razu wyszłam z szkoły. Kurde, od kiedy poznałam Harrego coraz częściej wagaruję. Ah ten przeklęty nauczyciel. Prychnęłam zirytowana na moje myśli, bo co do cholery jest ze mną nie tak. Chciałam żeby się o mnie starał, ale w sumie nie zaprzeczyłam, więc może i tak będzie, i chłopak zawalczy o mnie, mam taką nadzieję.
*2 tygodnie później

Na szczęście Harry nie odpuścił, i tym o to sposobem znaleźliśmy się na plaży goniąc się nawzajem, czułam się tak swobodnie, i świetnie w jego towarzystwie że to niemożliwe.
Styles ciągle mnie zaskakiwał, i nie pozwalał mi się nudzić. Zaimponował mi, w tamtej chwili mało co mnie obchodziło że miałam zgrywać niedostępną, i dopiero po pewnym czasie ulec, w tamtej chwili obchodziło mnie tylko to że się świetnie bawiłam, w świetnym towarzystwie. 
-Mam cię-usłyszałam głęboki głos zaraz obok ucha. Drgnęłam na jego gorący głos. Dopiero po chwili uświadomiłam sobie że jego wypowiedź miała podwójne znaczenie.Miał mnie,cholera a tak tego unikałam, ale nie zdążyłam uciec, bo on mnie złapał.Nie chciałam już dłużej sobie zaprzeczać więc po prostu mu cicho potwierdziłam:
-Wiem-i znów przygryzłam wargę.-Złapałeś mnie zanim zdążyłam uciec-szepnęłam. 
-Na szczęście, nie wybaczyłbym sobie gdybym pozwolił ci odejść.-odwróciłam się do niego twarzą. I pocałowałam.
-Chyba się zakochałam-westchnęłam teatralnie
-Ja chyba też-powtórzył mój gest.
-Wpadłam po uszy-powiedziałam
-Wpadłem-szepnął i znów złączył nasze usta
KONIEC
_____________________________________________________
F.O.O.D
Więc wiem że nie chcieliście jeszcze zakończenia, ale inaczej by się wam to znudziło bo byłby ciągły #DramaTime albo za słodko by było

Więc w ramach przeprosin mam dla was NIESPODZIANKĘ!
Soł myślałam żeby zrobić taki maraton, jeśli wiecie o co mi chodzi- że co np. 30/60 minut byłby nowy imagin
Myślałam żeby zrobić to z poniedziałku(27.07) na wtorek(28.07) Zaczęłoby się jakoś o 21.00/22.00. 

Jeśli macie jakieś pytania/sugestie piszcie w komentarzach lub na moim TT- @Horanowa_96
Na tt będę informować na bieżąco, co? jak? i kiedy? a tu dodam jednego posta żeby nie zaśmiecać, więc jeśli macie TT wolałabym żebyście na nim do mnie pisali będzie mi wygodniej.

I ZASADA
Przynajmniej 15 osób musi napisać w komentarzu że chce takie coś :)

19 komentarzy:

  1. Super imagin ! Jestem jak najbardziej za tym pomysłem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała ten maraton, a imagin super./ Crazy Pink Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny imagin, a co do maratonu to byłoby super gdybyś go zrobiła.--- Styles'owa

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzyłem aby jakaś stronka zrobiła taką akcję,ale z blogów które czytam jeszcze żaden nie zrobił.Błagam zrób maraton. ~~BoyDirectioner
    P.S.
    super imagin

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny imagin :* jestem za maratonem ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł z tym maratonem.Czekam z niecierpliwością. Imagin odlotowy. / Niall's girlfriend

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny imagin i pomysł. Nie mogę się doczekać tego maratonu. / Crazy Mofos

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały imagin, a pomysł z maratonem genialny. Mam nadzieję że się uda go zrealizować. Czekam na maraton i pozdrawiam. ~ Cupcake

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje imaginy i z chęcią przeczytam cały maraton z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. odlotowy pomysł, a imagin genialny. Jestem jak najbardziej za maratonem.------ Mr.69

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł, a imagin bardzo fajny. Czekam na maraton.~~ Georgia Rose

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny imagin *-* co do maratonu to super pomysł ♥♥♥ ~Asia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowy pomysł , mam nadzieję ze dojdzie do skutku. Super imaginy, w ogóle cała twoja twórczość jest genialna. A jeśli można sobie zamówić jakiś imagin w maratonie to ja bardzo proszę o imagin z Lou. ~~ Pani Stylinson 69

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny imagin i bardzo fajny pomysł z tym maratonem. Jestem za. / Lanielle Forever

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam że to bardzo dobry pomysł na zrobienie maratonu z imaginami, ponieważ wszystkie twoje imaginy to genialne arcydzieła. Czekam na maraton. Pozdrawiam / Louis' Little Carrot

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że chcę! To będzie na pewno super, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak kk! !! Jaknajbardziej świetny pomysł! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak zrób maraton

    OdpowiedzUsuń
  19. Taktaktaktak !! ❤❤ Chcee a rodziall Sjsjsjsbdjsjsbdkkkab *_* haa czyli mam rozumiec ze przez cala noc bede dodawane imaginyy ? :oo

    OdpowiedzUsuń