One Direction i My.. - imaginy

wtorek, 28 lipca 2015

Always yours, xx~Niall Horan cz.2

                                     Always yours, xx~Niall Horan cz.2
Do @HarryOfficial
"H-harrry, 
Wydaje mi się że stracę rozum
Czuję coś głęboko wewnątrz mnie
Uczucie głęboko wewnątrz mnie
Ono zabiera, zabiera wszystko co mam
Always yours, xx"

Od razu po tweecie Harrego napisałam do niego, bo ta cholerna niepewność i ciekawość nie dawały mi żyć. Loczek nie odpisał, więc rzuciłam telefon na łóżko, i poszłam sobie rozczarowana do mamy, ona wiedziała o wszystkim, choć w sumie nie wiem czemu teraz się tak czuję, przecież za dużo sobie wyobrażałam, co ja do cholery sobie myślałam! przecież...ughhh. Jestem żałosna.

Ja:
Jestem żałosna, wyobrażam sobie nie wiadomo co, żeby tylko uzmysłowić sobie jak naiwna jestem -_-, aha.

@NiallOfficial:
"Nigdy nie będziesz sama
Kiedy tęsknisz za mną zamknij oczy
Mogę być daleko ale nigdy nie zniknę
Yours xx"

Właśnie dostałam ataku płaczu i szczęścia jednocześnie, płakałam tak głośno jednocześnie z wielkim uśmiechem na ustach. Nie wierzę!

Ja:
Najlepszy dzień w moim życiu! Teraz mogę umierać spełniona! :') )':
Powiadomienie z TT
Masz nowego obserwatora- @NiallOfficial

Ja:#FangirlTime! KochamCięKochamCięKochamCię! *_*

@NiallOfficial:
To niemożliwe jak łatwo można kogoś uszczęśliwić :))

Nie wierzę Niall Horan zaobserwował mnie na TT. Płakałam ze szczęścia, zaistniałam w jego oczach, to jak wygrać życie. Jestem taką cholerną farciarą że to niemożliwe. Od razu zaczęłam spamować do niego na DM( prywatne wiadomości)
*Rozmowa prywatna na tt*
Ja:Nie wierzę! zobaczyłeś mnie! wygrałam życie dnekjfwegifyeo
Ja:Błagam, odpisz coś
Ja:Cokolwiek, Niall proszę!
Ja :Niall James Horan, proszę odpisz
Ja: Mam nadzieję że przyjedziecie do polskie, kocham was tak bardzo <3
Ja; .
Ja;Kiedy zobaczysz że istnieję napisz.
Niall: Kropka nienawiści? aż tak źle?
Ja: :o naprawdę nie wierzę, odpisałeś mi! AAAAA!
Niall: Oh, kolejna justfan
Ja:Nie! oszalałeś?
Ja; Po prostu bardzo się cieszę! Niall nie obrażaj się.
Ja:Wróć, ej no...
 *koniec dm*
Chłopak już więcej nie odpisał. byłam zła i rozczarowana jednocześnie, byłam zła na siebie o taką reakcję z mojej strony, ale również byłam rozczarowana postawą chłopaka. Inaczej to sobie wyobrażałam, zupełnie inaczej...
Codziennie pisałam do chłopaka że źle to zinterpretował, i żeby nie miał mi tego za złe. Ale nigdy nie odpisał. W końcu po miesiącu nie wytrzymałam...
______________________________________________________
FOOD









8 komentarzy:

  1. Ej no ja nie chcę przerwy w takim momencie... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :))) ★ ~Asia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakończyć w takim momencie?!
    Chcę szybko kolejną część FOOD;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce next, ja chce next
    Kobietom nie rób mi tego napisz 3 część chce wiedzieć co się stanie ;-) :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże cudoooo!!! Szybko następne!! Proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...czemu przerwałaś w takim momencie...
    ...ten imagin jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń