One Direction i My.. - imaginy

sobota, 22 sierpnia 2015

Always yours, xx~Niall Horan cz.7

                                          Always yours, xx~Niall Horan cz.7
Ten rozdział to taki typowy fangirl, jeśli tego nie lubicie to nie ma tu nic takiego ważnego i możecie ominąć ten rozdział :).
____________________________________________________

Czułam się jak 4 lata temu...
Po kilku minutach Liam wrócił, położył się obok mnie, a ja wtuliłam w jego tors. Zupełnie jak kiedyś...
Następnego dnia, obudziłam się po przez nową piosenkę chłopaków, otworzyłam oczy, przeciągle jęcząc, i zaczęłam rozglądać się za natarczywym źródłem dźwięku-Mój telefon. Sięgnęłam po urządzenie Liam. Dopiero wtedy spostrzegłam że miejsce obok mnie było puste. 
-Ymm, ta?-ziewnęłam na wstępie.
-Widzę że cię obudziliśmy, więc rozumiem że nie widziałaś kartki na lodówce.A więc jakąś godzinę temu musieliśmy pojechać do studia w sprawie wydania teledysku, powinniśmy być za jakąś godzinę, dobra?-zapytał starając się nie roześmiać.
-No spoko.-Przeciągnęłam się, przetwarzając jego słowa.-Sekunda, wydania jakiego teledysku?-krzyknęłam, wstając z łóżka.
-No do "Drag me down"-powiedział chichrając się pod nosem.
-Już jest?-pisnęłam i zaczęłam wymachiwać dłońmi przy twarzy, co z tego że w jednej miałam telefon.
-Sprawdź sobie-mówił śmiejąc się z mojej reakcji. No cóż, takie życie fangirl.-Oh, i nie rozłączaj się, włącz na głośnik i posłuchaj.-poinstruował mnie gdy ja włączyłam mojego laptopa.
-No szybciej-mówiłam sama do siebie, podczas gdy urządzenie dopiero zaczęło się włączać.-Jęknęłam zirytowana, gdy okazało się że muszę jeszcze podłączyć się do wifi. No gdy mi się śpieszy wszystko ma na mnie wylane i działa jak najwolniej. Ironia losu.
-Jest, jest-piszczałam gdy video ładowało się. Oczywiście z mojego telefonu ciągle słyszałam śmiechy, jednak na tyle cicho że nie przeszkadzało mi to przy oglądaniu.-Kurde, Liam boję się-sapnęłam
-Włączaj!-rozkazał tak też zrobiłam, i myślałam że zejdę na zawał. 
-Boże-sapnęłam gdy nagle zza Harrego wyłonił się Lou. Jak oni wszyscy mogli wyglądać tak dobrze w jednym momencie?! Nawet nie jestem pewna kiedy po moich policzkach zaczęły spływać łzy wzruszenia. Byłam tak cholernie, dumna, zauroczona, nie do opisania. Mój szloch co chwilę mieszał się z piskami. Byłam po prostu oczarowana. Gdy teledysk już się zakończył, siedziałam i wpatrywałam się w pusty ekran.-Za dużo emocji, za dużo.-Majaczyłam, gdy ocknęłam się. Dźwignęłam telefon który jakimś cudem znalazł się na ziemi. Z głośniczka wydobywały się tylko głośne śmiechy.-To było jak zbiorowe samobójstwo-bąknęłam na co oni jeszcze bardziej zaczęli się śmiać.
-I jak?-zapytał Harry.
-Możesz zatkać uszy?-zapytałam przygryzając wargę-mam misję dla pozostałych.
-No dobra.-fuknął. Wykorzystując moment krzyknęłam gorączkowo:
-Błagam ukradnijcie mu tą kurteczkę z 'Drug Me Down' dla mnie. Bo chyba znalazłam w niej miłość mojego życia-jęknęłam rozmarzona.-Chłopcy znów zaczęli się śmiać-Pfff, wy nie rozumiecie, prawdziwych problemów fangirl.-warknęłam zirytowana.-Czekam na kurtkę-i rozłączyłam się. Nie chodzi o to że byłam zła czy coś po prostu potrzebowałam przetworzyć to artystyczne dzieło, i ochłonąć. Ustawiłam sobie na plazmie w salonie ciągłe powtarzanie tego utworu, podgłośniłam na całość i ubrana w o dwa rozmiary za dużą białą bluzkę "Crazy Mofos", ciepłe skarpetki i ciemne rurki przedarte na kolanach. Zaczęłam tańczyć, śpiewać i ślizgać się na panelach. Po chyba 15 piosence usłyszałam za sobą oklaski. Spojrzałam w tamtą stronę i poczerwieniałam. Moi pieprzeni idole widzieli jak mam atak fangirlingu. 
ekstra.
-Mam, Mam, Mam-krzyczał Lou popychając pozostałych i biegnąc do mnie z kurtką trzymaną przez rękę wystawioną do góry. Pisnęłam i rzuciłam się na Lou mocno go przytulając. Chłopak okręcił nas wokół własnej osi śmiejąc się jak szalony. Gdy postawił nas na ziemi, dałam mu soczystego całusa w policzek i odebrałam wcześniej wymieniony materiał. Przytuliłam go do swojej piersi i z gracją w podskokach udałam się do mojego i Liama pokoju. Schowałam ją pod poduszkę i rozpromieniona wróciłam do zespołu.
-Już jej nie dostaniesz-wystawiłam jeżyk w kierunku Harrego.
-Wiem, słyszałem jak kazałaś mi im ją zabrać, wiesz jak się na mnie rzucili?-udawał oburzonego.
-Dzięki-cmoknęłam go w policzek.
-A my?- Niam tupnął nogą. Zaśmiałam się perliście i podeszłam do nich powtarzając moją czynność.
-Fajna koszulka-farbowany mrugnął do mnie, a ja spiekłam raka.Znowu.
-Po idolu-wzruszyłam ramionami przygryzając wargę. Oczy Nialla momentalnie spojrzały na moje usta, po czym chłopak przełkną ciężko ślinę, i odwróciwszy wzrok przeszedł obok mnie i usiadł na kanapie...

_________________________________________________________
FOOD
I jak tam wrażenia po teledysku? Moje nawet nie pytajcie bo cały rozdział o tym XDD.

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bylam w pracy jak sie dowiedzialam o teledysku i cale 8h chodzilam zla ze se go nie obejrze, ale jak w domu dopadlam laptopa to nie było zmiluj. Normalnie jak ti w tej czesci! Uwielbiam ten teledysk. Swietnie im wyszedl i wg mnie pasuje do nich.
      No i Lou w tym kombinezonie... 8)
      Swietna czesc i czekam na kolejna

      Usuń
  2. to JA i odrazu jak włączyłam ten teledysk to pojechałam do przyjaciółki i razem zaczełyśmy oglądać z wielkimi gałami a potem nauczyłam się tej piosenki na pamięć... Imagin jak zawsze fajny!
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pierwszy raz oglądałam teledysk byłam sama w domu... kumasz?! to było super, ponieważ nikt zapewne nie słyszał moich krzyków i śpiewu, ale sąsiedzi mogli usłyszeć DMD. Tak przypuszczam xD
    Fajny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez cały dzień, w każdej wolnej chwili go oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja reakcja, była podobna do Twojej XD cały dzień nabijalam rekord na 3 urządzeniach xd ;) kocham ta piosenke i teledysk ❤ i świetny imagin ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. O fuckkk konieec najlepszyyy ❤❤ *_* a teledysk boskii najjj wlasnie slucham ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Teledysk meeega<33 rozdział tez z niecierpliwoscia czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teledysk 1D , Imagin -> Super!!! :) ★
    czekam na następną część ♥
    ~Asia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo *.* a teledysk W S P A N I A Ł Y !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy będzie następna? 😍❤❤

    OdpowiedzUsuń