One Direction i My.. - imaginy

środa, 23 września 2015

Liam.. ❤ ~ Maybe we found love right where we are.. - część 1

Aloha.. !! <3
Przepraszam, że tak długo czekaliście, ale u mnie tylko praca i praca.. Od rana do wieczora!! Nie mam nawet kiedy coś napisać, ale chyba wyskrobałam 1 część imagina z Liamem.. <3
Ogólnie też wpada mi do głowy pomysł na jakieś FF ale na to też nie będę mieć czasu tak jak na Night Changes ~ Darker Life (<-klik), więc zrobię z tego imagina.. :* 
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

           Zaczynają sie studia.. Trzeba wynająć jakieś mieszkanie w mieście żeby było bliżej, a nie uśmiecha mi sie ciśnięcie z setkami innych studentów w akademiku.. Znalazłam dość dobrą ofertę do wynajęcia mieszkania w całkiem spokojnej okolicy, ładnie urządzone, jedynym minusem jest wielkość czynszu.. Za duże jak dla mnie, moje nie wielkie zarobki ledwo wystarczały na pokrycie poprzedniego czynszu. Musze komuś jeszcze je wynająć. Tylko komu.. Ja nikogo tu nie znam..
J: I co zamierzasz zrobić? To jest za drogie.. Nie możesz studiować w tym samym mieście co ja? - marudziłam najlepszej przyjaciółce przez telefon.
K: Dobrze wiesz, że nie mogę.. Równie dobrze Ty mogłabyś studiować tu.. - denerwowałam ją.. - Nie wiem może daj ogłoszenie w necie, albo rozwieś w akademiku, tam jest tyle osób, możliwe że ktoś sie skusi.. - ona ma genialne pomysły!
J: Genialna jesteś.. Ale z drugiej strony, mogę sie nie doczekać odpowiedzi.. - znów czarne myśli.
K: Mam nadzieje, że szybko będziesz miała współlokatora. Jest wiele młodych ludzi którzy szukają mieszkania w Londynie. Ja muszę kończyć, też muszę się rozpakować.. Papa i dasz rade.. - czułam ze się uśmiecha. Kama jest najlepsza!
J: Dziękuje i kocham Cie.. - rozłączyłyśmy się i spojrzałam na swój salonik. Mieszkanie nie jest za duże, ale też nie jest małe. Jest tu wszystko co potrzeba.. Salon, kuchnia, dwie sypialnie z łazienką i jedna osobna.. Zabrałam swoją walizkę i poszłam do wybranej już dla siebie sypialni. Moja jest w kolorze szarości i bieli, a tamta w brązie. Ja wole szarość.. Nie jestem zbyt rozrywkową dziewczyną, wole zaszyć sie w czterech ścianach i odlecieć w lekturę, albo po prostu poleżeć ze słuchawkami w uszach.. Rozpakowywanie zajęło mi cały wieczór, postanowiłam, że rano napisze ogłoszenie na stronie uczelni w informacjach. Wiem, że wielu studentów tak składa różne ogłoszenia. Wydrukuje też kilka i powieszę na holu. Musi się udać, a jak nie to będę zmuszona zmienić prace. Nie chce tego, bo lubię swoją pracę w bibliotece. Łączę przyjemne z pożytecznym!
    Ogłoszenia porozwieszane, umieszczone w internecie, teraz tylko czekać. Nie nastawiałam się, że jeszcze dzisiaj dostanę jakąś wiadomość, więc zajęłam się zajęciami. Studiuje literaturę, uwielbiam czytać, a jeszcze bardziej pisać. Mam nadzieje, że po tych studiach będzie mi łatwiej znaleźć jakieś wydawnictwo i jakąś książkę w końcu wydam. Marze o tym! .. Pod koniec zajęć dostałam wiadomość sms, że ktoś jest zainteresowany. Ten ktoś podpisał sie jako 'L' więc jedyne czego mogę być pewna, to to że jej lub jego imię się tak zaczyna. Nie miałabym problemu gdyby moim współlokatorem był chłopak, bo co to za różnica..?! Umówiłam się z tym kimś w domu, bo strasznie nalegał, że chce od razu wynająć. Zgodziłam się, bo im szybciej tym lepiej.. Po kilku godzinach na uczelni, wstąpiłam do piekarni, kupiłam jakieś ciastka, by było milej i wróciłam do mieszkania sprzątnąć, to czego nie zdążyłam. Szybko zleciał ten czas i nim się obejrzałam usłyszałam dźwięk dzwonka. Przeleciałam wzrokiem po salonie, jest okay, wygładziłam nerwowo ubranie i otworzyłam. Przede mną stał wysoki brunet, z idealnym uśmiechem. Jednak chłopak..
J: Cześć, jestem (T.i.), a Ty pewnie jesteś..
L: Liam, cześć. - wyciągnął w moją stronę swoja dłoń. Uścisnęłam ją, czując lekki dreszcz przechodzący z jego ciała. Nie wiem czy on go też czuł, ale ja wiem że to miało miejsce.
J: Miło Cię poznać.. Wejdź.. - wpuściłam go i zaczęła zżerać mnie trema, jakbym miała znów 6 lat i musiała wstępować przed całą szkołą.
L: Dziękuje. - chłopak zaczął się rozglądać. - Bardzo przytulne. - stwierdził.
J: Tak, sama się niedawno wprowadziłam. - uśmiechnęłam sie nieśmiało i usiedliśmy w salonie. - Chcesz coś do picia? - panikuje, zaczynam panikować! Wstałam szybko i z wyczekiwaniem na niego spojrzałam.
L: Może herbatę. - uniósł kąciki ust w górę, o wiele śmielej niż ja. Bez słowa poszłam do kuchni i zaczęłam przygotowywać napój. Na tacy ustawiłam cukier, łyżeczki i nasze herbaty. Ręce mi się trzęsły jak niosłam to do pokoju w którym zostawiłam bruneta. Czemu się tak denerwuje?!
J: Tak więc, chcesz coś wiedzieć? Może wysokość czynszu? Albo.. no nie wiem.. - zabrakło mi pomysłów i słów.
L: W sumie to już wszystko wiem, mieszkanie bardzo ładne, Ty jesteś miła, raczej problemów ze sobą nie powinniśmy mieć. A jeśli chodzi o pieniądze to nie są dla mnie problemem.. - szybki jest.
J: Wow.. - mruknęłam cicho. Chłopak się zaśmiał. - To kiedy chcesz się wprowadzić?
L: Choćby jutro.. - zaskakuje z każdą sekundą..
J: Nie widzę problemu.. Częstuj się.. - wskazałam na ciastka. Brunet wziął jedno i zaczął je zajadać, a ja?! Ja zerkałam na niego, ale tak by sie nie zorientował. Ma piękne brązowe, pełne głębi i tajemnicy oczy, malinowe, pełne usta, lśniące włosy.. Umięśniony, wysoki.. Pewnie nie jedna dziewczyna o nim marzy..
L: To.. Może się lepiej poznamy, skoro mamy razem mieszkać? - zaproponował. - Powiedz mi coś o sobie..

...
______________
Wiem, że krótkie, ale musze iść spać! Jutro mam na 7 do pracy i do wieczora pewnie tam bedę..
Jak będzie warunek 20 komów to dodam kolejna, DŁUŻSZĄ część! Obiecuje!!!!!!!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!!!!
+ jeśli chcecie, to możecie dodać mnie na snapchacie! :*
NaatH_93 <- moja nazwa :*
I słyszeliście Infinity?! Cudowna!!!!!!!!! <3
Premiera albumu 13.11.15r, i wiem już co sobie kupie pod choinke :D <3
Made In The AM <3



Naat

21 komentarzy:

  1. Cudowna ���

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Supciooo ❤ album idealnie na urodzinki :DD hah

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Czekam na kolejną część! Oby byka szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest świetne... Czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę mi się podoba, a ja mam jakiś dziwny gust i większość imaginów na różnych blogach nie wywołuje u mnie emocji, natomiast tutaj z niecierpliwością będe czekać na kolejną część :D Infinity uwielbiam <3 Też chyba sobie kupie album hihi ;) Buziaki :* K

    OdpowiedzUsuń
  7. Super część! słyszałam już Infinity, ale albumu se kupić nie mogę :/ CZEKAM na następnego! (oczywiście w niecierpliwości) i mam nadzieje, że szybko GO dodasz!!!
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam czekam czekam kobieto! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam czekam czekam kobieto! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)Kolejny świetny imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)Kolejny świetny imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow świetne <3 .... Pisz pisz i oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pisz szybko czekam #^_^#

    OdpowiedzUsuń