One Direction i My.. - imaginy

niedziela, 22 listopada 2015

Always yours, xx~Niall Horan cz.10-Koniec

                                     Always yours, xx~Niall Horan cz.10- Koniec

Chwyciłam za klamkę i weszłam do apartamentu. Po cichu ściągnęłam buty i na palcach zaczęłam kierować się do pokoju kuzyna.
Gdy już wchodziłam na pierwszy stopień usłyszałam za swoimi plecami.
-Nie tak szybko młoda.- ale plan był dobry...

Spojrzałam w stronę Liama, jak również się okazało i reszta tam stała. Jęknęłam przeciągle po czym i tak skierowałam się na górę po przenośną ładowarkę. Chwyciłam przedmiot do ręki i ruszyłam z powrotem na dół i mijając wmurowanych chłopaków przeszłam do salonu. Nie musiałam długo czekać a usłyszałam za moimi plecami kroki pozostałej czwórki.
-Więc- zaczął Liam. Spojrzałam na niego nieco spłoszona.
-Więc- powtórzyłam bez sensownie.
-Dlaczego nas okłamałaś?- zapytał delikatnie Harry.
- No właśnie dlatego!- wyrzuciłam ręce w górę.
-Co-Co dlaczego?- zapytał zdezorientowany Niall
-Jakoś rano nie mieliście skrępowania żeby zjeżdżać mnie w mojej obecności, a teraz gdy wiecie że jestem kuzynką Liama, zachowujecie się jakbym była z cukru- powiedziałam z żalem, i goryczą
Chłopców lekko mówiąc zatkało.
-No właśnie- prychnęłam i wstałam. Chciałam już odejść gdy poczułam pociągnięcie za nadgarstek. Z piskiem wpadłam na czyjś tors. Moją pierwszą myślą było że to Liam, ale w chwili gdy poczułam zapach dobrze znanych mi perfum i poczułam oplatające się wokół mnie ramiona wiedziałam już kto to.
Niall.
Moje serce biło z prędkością światła. Moje nogi były z waty, a jedyne co mogłam zrobić to wtulić się w jego klatkę piersiową i zapomnieć o  Bożym świecie.
Nim się spostrzegłam Niall wziął mnie na ręce w stylu panny młodej i zaniósł do swojego pokoju. Byłam mocno zaskoczona, w końcu Niall nigdy szczególnie nie zwracał na mnie uwagi, a tu takie coś.
Blondyn położył mnie na swoim łóżku i sam ułożył się obok mnie. Farbowany chwycił mnie za rękę i, rozluźniając moje palce oraz pobielałe już knykcie wyjął mojego Iphone'a.
Chłopak chwycił pilota z szafki nocnej włączając jakiś przypadkowy film- którym okazały się "Dary Anioła". Pisnęłam podekscytowana ponieważ naprawdę mogę ten film oglądać w nieskończoność. Niall zaśmiał się lekko z mojej reakcji, ale postanowił zostawić ten kanał ponieważ odłożył pilota z powrotem na miejsce. Nie rozmawialiśmy, ale my tego nie potrzebowaliśmy. 
Nie wiedziałam zbytnio jak się zachować, więc dziękowałam Bogu gdy to Niall przejął inicjatywę i po prostu przyciągnął mnie do siebie. Nawet nie jestem w stanie określić kiedy zasnęłam. 
Rano obudziłam się sama w łóżku, ale w sumie czego innego mogłam się spodziewać...
Lekko zażenowana wstałam z łóżka, i już chciałam opuścić pomieszczenie, gdy w oczy rzuciła mi się mała karteczka na poduszce, sięgnęłam po nią: 
Hey Angel
Mam nadzieję że się wyspałaś Xx
Jesteśmy na próbie powinniśmy wrócić około 13.
Always yours, xx

Na ostatnią linijkę myślałam że zejdę, co do diabła?!
Moje myśli pędziły tysiąc kilometrów na godzinę. Ale najważniejsze pytanie które mnie męczyło to: Od kiedy on o tym wie?!
Cały czas siedziałam jak na szpilkach. Gdy tylko usłyszałam otwierane drzwi poderwałam się na równe nogi, wzięłam głęboki wdech. Podeszłam do chłopaków i przywitałam ich krótkim "Hej". Spojrzałam na Nialla zmrużonymi oczami. Podeszłam do niego i dziabnęłam go palcem w klatkę piersiową. 
-Od kiedy wiesz?- warknęłam.
Chłopak uśmiechnął się lekko nie odpowiadając po czym, przygryzł wargę jakby się nad czymś intensywnie zastanawiał. Zanim zdążyłam się go zapytać o co chodzi on się nachylił i pocałował mnie. W pierwszym momencie byłam zszokowana, ale szybko oddałam pocałunek. Poczułam przez pocałunek jak blondyn się uśmiecha. Farbowany objął mnie w tali i przyciągnął do siebie. To było najlepsze uczucie, przysięgam.
Po chwili oderwaliśmy się od siebie. Niall przysunął swoją twarz i szepnął mi na ucho:
-Always, yours.- Uśmiechnęłam się pod nosem i odpowiedziałam również szeptem.
-Always, yours.
KONIEC
_____________________________________________________
FOOD
Z kim następny imagin? :*

15 komentarzy:

  1. Z Harrym proszę :) :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super super super !! ❤❤❤❤❤ z Li

    OdpowiedzUsuń
  3. Super super super !! ❤❤❤❤❤ z Li

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow extra!!
    Następny z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Louisem dawno z nim imaginów nie było...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ❤ a następny z Harry'm pls ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D
    Popieram kom wyżej, dawno nie było z Lou :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper!!! No mi wszystko jedno z kim będzie bo wszystkich ich tak naprawdę kocham tak samo!!!!(nawet Zayna) ale no dawno z BooBearem nie było więc w sumie może z nim ^-~
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Moim zdaniem kolejny znowu powinien być z Niall'erem

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Moim zdaniem znów powinien być z Niall'erem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie super zajefajne odlotowe mega zacne zaje...zaiste!!!! Loveee!!!!! ♥♥♥

    -MILU

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mega kufa słów brak!

    OdpowiedzUsuń