One Direction i My.. - imaginy

piątek, 4 marca 2016

Wytłumaczenie by FOOD

                                                Wytłumaczenie by FOOD

Nie było mnie tu coś około dwóch miesięcy, i naprawdę jest mi głupio.
Wszystko przez szkołę, projekty, życie prywatne etc.
A na dodatek nie mam weny.
Nie mam pojęcia kiedy pojawi się jakiś mój imagin.
BROŃ BOŻE NIE ODCHODZĘ,
Po prostu czekam aż wena mnie kopnie w tyłek.

Żeby jakkolwiek wam to wynagrodzić, 
Zapraszam was na moje opowiadanie na wattpadzie:

Dla wszystkich którzy mają pretensje
Pisanie rozdziału tu zajmuje przynajmniej 2 godziny.
Rozdział na wattpadzie niecałe 15 minut.

Mam nadzieję że rozumiecie że nie chcę się zmuszać, 
i pisać wam byle czego, byleby było.
Do napisania Xx

~All the love, FOOD

1 komentarz:

  1. Wiesz zawsze jak jestem na internecie dostępna to pierwsze co odwiedzamy twój blog i nie waż mi się wynieść bo cię nawiedzenia hahaha

    OdpowiedzUsuń